تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام

  • کد خبر : 1409
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در استان ایلام
طی مراسمی با حضور نوذری استاندار ایلام و عسکری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی «ره» ،کلنگ احداث 175 واحد طرح اقدام ملی مسکن در ایلام به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، محمد نوذری در حاشیه این مراسم گفت: ۱۶ هزارو ۵۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام ثبت نام کرده اند که طبق پالایش های صورت گرفته تاکنون ۳ هزارو ۴۰۰ نفر از ثبت نام شده ها واجد شرایط شناخته شده و از این تعداد تاکنون یکهزارو ۷۲۵ نفر آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز کرده اند که اداره کل راه و شهرسازی برای این تعداد زمین تحویل داده است.
وی اظهار داشت: امروز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ( ره) رسماً عملیات اجرایی ۱۷۵ واحد در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع با زیربنای ۲۷ هزار متر مربع در شهرایلام آغاز کرد و ظرف چند روز آینده نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ۷۲۵ واحد را آغاز خواهد کرد.
استاندار ایلام تصریح کرد:دولت برای احداث هر واحد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته است که اخیراً این میزان تسهیلات به ۱۵۰میلیون تومان افزایش یافت و مابقی هزینه های ساخت از آورده متقاضیان تأمین خواهد شد

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1409

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0