تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
7

آموزش مهارت شغلی به بهبودیافتگان اعتیاد در استان

  • کد خبر : 714
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
آموزش مهارت شغلی به بهبودیافتگان اعتیاد در استان
۱۲۵ بهبودیافته اعتیاد در ایلام مهارت های شغلی را فرا گرفتند.

بیر شورای مبارزه با مواد مخدر ایلام گفت: ۱۲۵ نفر از افراد بهبودیافته از معضل اعتیاد در این استان امسال با شرکت در دوره های آموزشی مهارت های شغلی را فرا گرفتند.
محمد کریمی روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دهلران اظهار داشت: امسال بیش از ۱۳۰ جلسه این شورا در سطح شهرستان های استان برگزار شده است.
وی با اشاره به ۳۳۸ مصوبه در این جلسات افزود: ۹۷ درصد این مصوبات اجرایی و سه درصد دیگر در دست اقدام است.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر ایلام با اشاره به ۱۶ کارگاه اشتغالزایی در استان افزود: ۷۲ بهبودیافته از دام اعتیاد هم اکنون در این کارگاه ها مشغول بکار هستند.
کریمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ نفر از بهبودیافتگان از دام اعتیاد در دوره های آموزش مهارت شغلی شرکت کرده اند که از این تعداد ۹۸ نفر مرد و ۲۷ نفر نیز زن هستند.
وی به وجود ۳۷ مرکز درمان دارویی بخش خصوصی و دولتی در استان با پوشش هفت هزار نفر اشاره کرد و گفت: ۱۵ مرکز فعال اقامتی نیز در استان فعالیت دارند که امسال با توجه به کرونا بصورت یک سوم به فعالیت خود ادامه می دهند.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر ایلام اضافه کرد: ۱۸۶ سازمان مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان ایلام فعالیت دارند که از این تعداد ۱۱۴ سازمان در حوزه پیشگیری، هشت سازمان در حوزه کاهش آسیب، ۴۹ سازمان در حوزه صیانت و ۱۵ سازمان در حوزه درمان هستند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0