تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
فرمانده انتظامی استان ایلام:

اختصاص ۴هزار نیرو درجهت تامین امنیت انتخابات

  • کد خبر : 1396
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
اختصاص ۴هزار نیرو درجهت تامین امنیت انتخابات
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تامین امنیت انتخابات یکی از وظایف مهم پلیس است، گفت: 4هزار نیرو برای تامین امنیت انتخابات با آمادگی کامل در 771صندوق اخذ رای حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛سردار “دلاور القاصی مهر” در همایش فرماندهان انتظامی و نواحی سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام،اظهار داشت : نیروی انتظامی کارنامه قابل قبولی در برگزاری انتخابات دوره های قبل دارد و با استفاده از تجربیات و اشرافیت همه جانبه و برنامه‌ریزی جامع این ماموریت خطیر و حساس را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات صحنه اقتدار پلیس است، افزود : نیروی انتظامی به عنوان خادمان ملت در جهت تامین امنیت این مهم به وظیفه قانونی و شرعی خود درچارچوب قانون عمل خواهد کرد و اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تلاش‌های دشمن برای کمرنگ نشان دادن انتخابات ادامه داد : امنیت انتخابات هر چقدر پایدار تر باشد مشارکت‌های مردمی بیشتر و مشارکت پررنگ مردم موجب پایداری امنیت، استقلال و عزت کشور و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ملت ایران می‌شود.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه تامین امنیت انتخابات یکی از وظایف مهم پلیس است، گفت: ۴هزار نیرو در جهت تامین امنیت انتخابات با آمادگی کامل در ۷۷۱صندوق اخذ رای حضور خواهند داشت.
وی تصریح کرد : یکی از راهبردهای نیروی انتظامی در انتخابات امنیت و مشارکت است و کارکنان انتظامی استان با تمامی توان در زمینه تامین امنیت تلاش خواهند کرد و انشاءالله در روز ۲۸ خرداد ماه زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم خواهند کرد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه پلیس استان با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای امنیت مطلوب تا پایان انتخابات تلاش خواهد کرد ، گفت: بحمدالله وحدت و همدلی بی‌نظیری در بین نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بسیج و سایر ارگان‌ها و ادارات وجود دارد و با بهره مندی از این ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع امنیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ها را تأمین خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از همکاری و تلاش های سپاه امیرالمومنین(ع)استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات پیشرو قدردانی کرد.

در ادامه سردار “جمال شاکرمی “فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه سپاه و ناجا نهادی مردمی وبرآمده از بطن جامعه هستند ،اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی است،ونقش مهمی در ارتقاء امنیت کشور در منطقه دارد.

وی افزود: در اين شرايط زماني حساس همه ما وظيفه داريم ضمن استفاده از رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مد ظله العالي)، با هوشياري و آگاهي كامل در انتخاب فرد اصلح گام برداريم و كوچكترين توجهي به ياوه گويي هاي دشمنان نداشته باشيم.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0