تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد:

افزایش چشمگیر تولید گاز اتان پالایشگاه ایلام در سال جهش تولید

  • کد خبر : 1030
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۲۴
افزایش چشمگیر تولید گاز اتان پالایشگاه ایلام در سال جهش تولید
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش چشمگیر تولید گاز اتان این واحد صنعتی در سال جهش تولید خبر داد و گفت: پالایشگاه گاز ایلام تلاش می کند که تولیدات خود را افزایش دهد تا شعارسال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری می شود، محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام ،دکتر ” روح اله نوریان” افزود:اتان به عنوان یکی از محصولات پالایشگاه گاز ایلام که ارزش افزوده زیادی به همراه دارد، برای اولین بار با راه اندازی واحد الفین مجتمع پتروشیمی ایلام در آذرماه سال گذشته به سمت پتروشیمی ارسال گردید.
وی با بیان اینکه از آذرماه سال گذشته تاکنون مقدار قابل توجهی گاز اتان به پتروشیمی ایلام ارسال شده است، اظهار داشت:قبل از راه اندازی واحد الفین مجتمع پتروشیمی ایلام، اتان تولیدی به عنوان سوخت پالایشگاه و مابقی به همراه گاز طبیعی به خط سراسری تزریق می شد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: ظرفیت تولید پالایشگاه در فاز اول ۳۳۰ هزار متر مکعب در روز معادل ۴۱۵ تن و در فاز دوم ۵۵۰ هزار متر مکعب در روز معادل ۶۹۰ تن در روز است.
نوریان تصریح کرد: اتان یکی از ۵ محصول پالایشگاه گاز ایلام می باشد که به همراه ۲ محصول میعانات گازی و گاز مایع خام جهت ایجاد ارزش افزوده به عنوان خوراک در اختیار مجتمع پتروشیمی ایلام قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0