تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6
نهادهای نظارتی بخوانند،نمایندگان ایلام پاسخ دهند؛

انتصابات چراغ خاموش مدیران جدید در ایلام کلید خورده است/چه کسانی برای ایلام نسخه‌های محرمانه می پیچند؟

  • کد خبر : 2106
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
انتصابات چراغ خاموش مدیران جدید در ایلام کلید خورده است/چه کسانی برای ایلام نسخه‌های محرمانه می پیچند؟
چرا در برزخ انتصاب استاندار جدید ایلام، ناگهان مدیری کم تجربه و در حد معاونت،آن هم از استانی که با ایلام تعارض منافع دارد، به نحو چراغ خاموش منصوب می شود و نمایندگان ایلام، سکوتی سوال برانگیز اختیار کرده‌اند؟چه حقیقتی پشت پرده سیاسیون رُخ درنقاب پوشیده است؟!

شنیده‌ها حاکی از آن است که اخیرا در گعده‌های محفلی و درغیاب استانداری که نداریم، اسامی مدیران کل جدید دوایر دولتی ایلام، ازسوی برخی پدرخوانده‌های سیاسی استان، فهرست شده و افراد مورد نظر و نور چشمی به وزیران مربوطه معرفی شده‌اند. رزومه‌ی ریاست جدید یکی از دانشگاه‌ها و مدیرکلی برخی ادارات دولتی به نحو چراغ خاموش به وزارتخانه‌های متبوع تحویل داده شده و بر محرمانه ماندن نام این افراد تاکید شده است.گویی اینکه مردم و رسانه‌ها همچنان نامحرم مسائل استان هستند.

اخیرا نیز درحالی که برخی نمایندگان یکی از استان‌های همسایه در جلسه‌ای هم پیمان شده‌اند که اجازه ندهند هیچ مدیر ایلامی در استان حوزه انتخابیه آنان منصوب شود، مدیری از همان استان به عنوان مدیرکل در ایلام منصوب شده و آب از آب هم تکان نخورده است.
اما راستی چرا در برزخ انتصاب استاندار جدید ایلام، ناگهان مدیری کم تجربه و در حد معاونت،آن هم از استانی که با ایلام تعارض منافع دارد، به نحو چراغ خاموش منصوب می شود و نمایندگان ایلام، سکوتی سوال برانگیز اختیار کرده‌اند؟چه حقیقتی پشت پرده سیاسیون رُخ درنقاب پوشیده است؟!
آیا قرار است حرف وحدیث های گذشته در انتخابات و انتصابات بازهم تکرار شود؟ تغییر مدیران ایلام، در حالی که استاندار آن تعیین نشده است چه فلسفه‌ای دارد؟!

چرا نهادهای نظارتی در برابر این نوع بده و بستان‌های ریل گذاری شده و پُر شائبه سکوت کرده‌اند؟
درحالی که دولت سیزدهم شعار فسادستیزی و شفافیت را یدک می کشد، چرا اجازه می دهد چنین اتفاقاتی سوال برانگیز و پرحرف وحدیت دراین استان روی دهد؟
آیا انتصابات مخفیانه و محرمانه خود زمینه‌ی ظهور و بروز رانتخواری و فساد نیست؟!
بی گمان دود آتشی که امروز با اینگونه سیاستگذاری مذورانه افروخته شده است، فردا در چشم مردم محروم ایلام فرو خواهد رفت و تبعات مخرب آن، مدیریت استان را دچار بحران‌های لاینحل و فرسایشی خواهد کرد.
واینجاست که مردم حق دارند بپرسند؛
در انتصاب استاندار و مدیران کل جدید چه کسانی برای ایلام نسخه‌های محرمانه می پیچند؟!

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2106
  • نویسنده : خداداد ابراهیمی
  • ارسال توسط :
  • منبع : طلوع ایلام
  • 1040 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0