تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
6
با پیگیری و رایزنی دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

اهدا بیش از ۳۰۰ جلد کتاب کودک به کتابخانه های عمومی استان ایلام

  • کد خبر : 1385
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
اهدا بیش از ۳۰۰ جلد کتاب کودک به کتابخانه های عمومی استان ایلام
با پیگیری و رایزنی دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیش از300 جلد کتاب کودک به ارزش 100میلیون ریال از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد به کتابخانه های عمومی استان ایلام اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، با پیگیری و رایزنی دکتر سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیش از۳۰۰ جلد کتاب کودک به ارزش ۱۰۰میلیون ریال از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد به کتابخانه های عمومی استان ایلام اهدا شد.
دکتر فلاحی در جلسه دیدار با جمعی از کتابداران و بازدید از کتابخانه مرکزی ایلام بر ضرورت بروز رسانی منابع مکتوب و تجهیز کتابخانه های عمومی به جدیدترین تالیفات و آثار منتشر شده تاکید کرد.
این آثار پس از دریافت بر اساس نیاز و سهمیه بندی استاندارد در بین کتابخانه های عمومی استان توزیع و پس از ثبت و اعمال مراحل فنی در سیستم امانت و استفاده عمومی قرار می گیرند.
لازم به ذکر است منابع مکتوب مورد نیاز کتابخانه های عمومی از راههای گوناگون مانند سهمیه اهدایی از طرف نهاد کتابخانه های کشور، اهدایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اشخاص حقیقی و حقوقی تامین می شود و این کتب پس از دریافت مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و براساس نیاز در کتابخانه ها توزیع می شوند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0