تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
7

اولین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات پس از درگذشت زنده یاد سامی شهبازی

  • کد خبر : 1587
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
اولین جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات پس از درگذشت زنده یاد سامی شهبازی
جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان با حضور مدیر کل و معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دختر و برادر زنده یاد سامی شهبازی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان با حضور مدیر کل و معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دختر و برادر زنده یاد سامی شهبازی برگزار گردید.

جلسه با ادای احترام به روح بلند رئیس فقید خانه مطبوعات استان آغاز گردید و تمثال حاج سامی شهبازی در جای همیشگی آن عزیز نصب گردید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان نقش حاج سامی شهبازی در ادوار مختلف خانه مطبوعات، اظهار داشت: مرحوم شهبازی از موسسان خانه مطبوعات و در هر دوره ای از افراد تاثیرگذار آن بوده و امیدوارم که اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات بتوانند خلاء حاج سامی شهبازی را با رفتار و کردارشان جبران کنند.
عمران خودآموز در مورد عملکرد هفتمین دوره خانه مطبوعات استان، گفت: وجه تمایز این دوره خانه مطبوعات، برجسته شدن نقش مطبوعات در توسعه استان بوده است و مرحوم شهبازی در مواقعی از سوی هر دو طرف، اهالی مطبوعات و مسئولان استانی مورد نقد قرار می گرفت که ایشان با رفتار و منش خود، این موارد را به خاطر توسعه استان مدیریت می کرد و در این عرصه بن بست شکنی می کرد.
خودآموز به نقش مرحوم شهبازی در ایجاد گفتمان رسانه ای هم اشاره کرد و گفت: نقش برجسته حاج سامی شهبازی، ایجاد گفتمان و درک و فهم مشترک، حول محور توسعه استان بود و در مراسم تشییع و تدفین و بزرگداشت ایشان هم دیدیم که سلایق مختلف از درگذشت این عزیز ناراحت و غمگین بودند و علاوه بر جامعه رسانه ای، جامعه فرهنگی و هنری هم سامی شهبازی را از جنس خودشان می دانستند.
در ادامه از پرتره رئیس فقید خانه مطبوعات استان توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس انجمن هنرهای تجسمی و دختر زنده یاد سامی شهبازی رونمایی شد.
پس از این برنامه خانم آمنه حسن بیگی به عنوان عضو علی البدل در رسته نمایندگی نشریات سراسری، به عنوان جایگزین مرحوم شهبازی و عضو اصلی هیئت مدیره معرفی گردید.
با تکمیل هیئت مدیره، انتخاب رئیس خانه مطبوعات در دستور کار قرار گرفت و رضا میرزاد و سجاد صیدی به عنوان کاندیدا معرفی گردیدند که در نهایت سجاد صیدی توانست با اکثریت آرا به عنوان رئیس خانه مطبوعات استان انتخاب شود.
همچنین رحمان جابری نیز به عنوان نایب رئیس انتخاب گردید.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0