تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7
توسط معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام صورت گرفت؛

بازدید سرزده از روند واکسیناسیون و چگونگی اجرای پروتکل ها در مهران

  • کد خبر : 1927
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
بازدید سرزده از روند واکسیناسیون و چگونگی اجرای پروتکل ها در مهران
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از روند واکسیناسیون و چگونگی اجرای پروتکل ها و پایانه مرزی در شهرستان مهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، «الیاس فتاحی» پیرو دستور استاندار و به منطور بازدید از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران، انجام واکسیناسیون و سنجش رعایت پروتکل ها، به شهرستان مهران سفر کرد و در حاشیه این بازدیدها ضمن تقدیر از فرماندار و ستاد کرونای شهرستان اظهار داشت: انتظار داریم مردم عزیز پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند و در امر واکسیناسیون مشارکت فعال داشته باشند.
وی در بازدید از پایانه و مرکز قرنطینه مرزی گفت: در ایام تاسوعا و عاشورا مرز مسافری مهران بسته است و از مردم خواست به این پایانه مراجعه نکنند.
فتاحی با بیان اینکه وضعیت کشور و به تبع ان استان خوب نیست بر ضرورت رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک تاکید کرد.
وی از مردم خواست با دوری از تجمعات و دورهمی ها در بهبود شرایط موجود کمک کنند.

لازم به ذکر است در این سفر مدیران کل سیاسی و انتخابات و امنیتی و انتظامی، معاون سیاسی را همراهی می کردند که در بدو ورود با حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز و سپس از مرکز واکسیناسیون، مرکز قرنطینه و پایانه مرزی مهران بازدید و در جریان امور قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0