تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
11
به صورت سرزده صورت گرفت؛

بازدید نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام رضا(ع) ایوان

  • کد خبر : 1432
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
بازدید نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان امام رضا(ع) ایوان
دکتر سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی بصورت سرزده از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان ایوان بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛دکتر سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با همراهی ریاست بیمارستان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان ایوان بازدید نمود.

دکتر فلاحی ضمن تاکید بر رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی توسط جامعه؛ از ارائه خدمات درمانی در ایام شیوع کرونا به بیماران ابراز رضایت نمود و تاکید کرد که این مرکز پتانسیل ارائه خدمات درمانی بالاتر ازوضع موجود را داشته و ان شاالله با پیگیریهای لازم این امر محقق خواهد شد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در این بازدید از زحمات فداکارانه کادر درمان بیمارستان قدردانی نمود و قول مساعدت و پیگیری های لازم جهت رفع چالش ها و مشکلات این بیمارستان را داد وی همچنین در بخش دیگری از بازدید خود از بیماران بستری دراین مرکز درمانی عیادت و دلجوئ کرد.

دکتر فلاحی در پایان، از توجه ویژه ریاست محترم دانشگاه، معاونین محترم درمان و توسعه در جهت رفع مشکلات این مرکز در ایام مبارزه با ویروس منحوس کرونا قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0