تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6

بازدید فرماندارایوان از ایستگاه هواشناسی شهرستان

  • کد خبر : 2747
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
بازدید فرماندارایوان از ایستگاه هواشناسی شهرستان
فرماندار شهرستان ایوان به اتفاق سرپرست هواشناسی استان و رئیس اداره هواشناسی شهرستان از ایستگاه هواشناسی این شهرستان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ «حجت اله اکبری» فرماندار شهرستان به اتفاق «نادری زرنه»، سرپرست هواشناسی استان و «محمدی» رئیس اداره هواشناسی شهرستان، از ایستگاه هواشناسی ایوان بازدید و از نزدیک با نحوه کارکرد تجهیزات هواشناسی و فعالیت کارکنان آشنا شدند.

در این دیدار نادری زرنه، سرپرست هواشناسی استان، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بارش های سال زراعی ایستگاههای هواشناسی استان، با اشاره به اینکه شبکه هواشناسی شهرستان نیازمند اعتبارات مناسب جهت تعمیر، تجهیز و راه اندازی امکانات به روز می باشد، عنوان نمود که به منظور پایش و سنجش بارندگی، نیاز است ایستگاههای بارانسنج سنتی شهرستان به خودکار ارتقاء پیدا کند که به صورت آنلاین اطلاعات بارش در اختیار مقامات ارشد شهرستان قرار گیرد تا در برنامه ریزی ها از این اطلاعات استفاده گردد.

اکبری، فرماندار شهرستان ایوان ضمن تاکید بر اهمیت هواشناسی خصوصاً هواشناسی کاربردی و تاثیر آن بر زندگی مردم، با مهم و زیرساختی توصیف کردن داده های هواشناسی، نقش این داده ها را در توسعه و زیر ساخت شهرستان ضروری دانست و در پایان قول مساعدت لازم را داد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0