تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5

بازدید مدیرکل بازرسی استان بهمراه مدیر عامل آبفا از تاسیسات سد ایلام

  • کد خبر : 2539
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
بازدید مدیرکل بازرسی استان بهمراه مدیر عامل آبفا از تاسیسات سد ایلام
مدیرکل بازرسی استان به همراه مدیرعامل آبفای استان و معاون بهره برداری و توسعه آب و جمعی از کارشناسان شرکت  از تأسیسات سد ایلام بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ،امروز در جریان این بازدید ضمن خیر مقدم،گزارشی از نحوه تامین وتوزیع آب در شهر ایلام ارائه نمود.

پرویز ناصری با اشاره به خشکسالی های اخیر گفت: بنابر اعلام وزارت نیرو، تابستان سختی در پیش داریم به گونه ای که خشک ترین تابستان در ۵۰ سال اخیر خواهد بود و اگر مصارف آب را مدیریت و اصول صرفه‌جویی در مصرف آب را رعایت نکنیم، بی‌تردید با بحران کم آبی در استان مواجه خواهیم شد.

ناصری در ادامه این بازدید، خواستار حمایت ارگانهای دولتی در‌خصوص تأمین اعتبار طرح های آب و فاضلاب در استان بود و اظهار داشتند: تعامل سازنده بین دستگاهای اجرایی سبب پیشرفت و توسعه استان می شود.

 مدیر عامل ابفای استان تاکید نمود: تلاش می شود با همکاری و همراهی مردم و مسولان استانی تابستان امسال را با کمترین مشکل در زمینه تامین آب سپری کرد.

در ادامه این بازدید، مدیرکل بازرسی استان با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه شرکت آب و فاضلاب در امر خدمت رسانی به مردم شریف استان اظهار داشت: صرفه جویی در مصرف آب باید مد نظر همگان باشد و باید حساسیت و سختی کار تامین آب را از هر طریق ممکن برای مردم اطلاع رسانی نمود.

مهدی اصلانی در ادامه تاکید کرد: رویکرد سازمان بازرسی، اولویت بر نظارت پیشگیری است در کنار مدیران می خواهد مشکلات مردم حل شود‌

وی یادآور شد: با توجه به آنکه آب بعد از امنیت مهمترین نیاز مادی حیاتی بشری است، لذا برای رفع مشکلات قطعی آب، باید از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کرد و هنر مدیریت، رفع مشکلات بر اساس منابع موجود است و باید آمادگی لازم برای شرایط بحرانی وجود داشته باشد تا به سهولت و سرعت آمادگی خدمت به مردم فراهم شود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0