تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
9
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در حوزه مسئولیت های اجتماعی جذب شد

  • کد خبر : 2960
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در حوزه مسئولیت های اجتماعی جذب شد
سارا فلاحی گفت: بالغ بر ۴۵ میلیارد اعتبار در بخش مسثولیت های اجتماعی جذب شده که بخش عظیمی از آن صرف بهسازی روستاها ، نوسازی مدارس،طرح هادی و غیره شده است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام ،صبح امروز سارا فلاحی در ادامه سفرهای شهرستانی استاندار ایلام به شهرستان ایوان سفر کرد و در نشست با مردم ایوان شرکت نمود.

وی در این نشست با اشاره به اغتشاشات اخیر و تعداد بسیار کمی از افراد که به سرویس های جاسوسی وصل  و به اموال عمومی خسارت وارد کردند ،گفت : حساب این دسته از اغتشاشگران که مسبب ضرر به بیت المال بودند یا قتل وغارتی انجام دادند از حساب کسانی که اعتراض بحق داشتند، جدا شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فلسفه حکومت اسلامی مبنی بر تحت نظرقرار دادن عملکرد صحیح مسئولین ،افزود: ما بعنوان نماینده مردم در کنار کسانی که اعتراض بحقی دارند هستیم و مشکلات و اعتراضات بحق آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی تصریح کرد: یک حقی که مسئولین بر گردن مردم دارند اینست که اگر مسئولی اشتباهی مرتکب شد و مسیر را کج رفت مردم به موقع به او تذکر دهند.

فلاحی با ذکر این مطلب که  اعتراضاتی که در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی صورت گرفته و اعتراض به مغفول ماندن شعارها بوده است ،افزود: مردم تحت فشار اقتصادی ممکن است اعتراضات بحقی داشته باشند زیرا بعضی از مسئولین شعارهایی داده اند که نتوانسته اند آن را عملیاتی کنند و مردم با این اعتراضات می خواهند به مسئولین تذکر دهند تا بر روی ریل انقلاب حرکت کنند.

وی با ذکر این مطلب که ما بعنوان نماینده مردم در کنار شما برای پیگیری خواسته ها و مطالبات شما خواهیم بود،تصریح کرد: در مورد مطالبات بحق مردم در نهادهای مختلف رایزنی هایی صورت گرفته تا مشکلات مردم مرتفع و رضایت آنها جلب شود. 

سارا فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ما تمایل داریم در تمام جلسات شورای اداری در کلیه شهرستان ها حضور داشته باشیم ،اما بدلیل ناهماهنگی این مهم محقق نشده،افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم در حوزه راهداری بوده که الحمدلله جدیدٱ  ماده ۲۳ مسیر ایلام _اسلام آباد با یک هزار و دویست میلیارد اعتبار مصوب شده و در مسیر ابلاغ است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: از دیگر مطالبات مردم استان احداث راه آهن است که این پروژه به مرحله تجهیز کارگاه رسیده است و با پیگیری های مکرر بنده، همکاران و همراهی استاندار محترم انشاالله سرنوشت این کلنگ زنی به کلنگ زنی های سابق دچار نشود واین پروژه به اتمام برسد.

وی با عنوان این مطلب که مجوز درمانگاه تامین اجتماعی ایوان گرفته شده است ،افزود: با وجود مشکلات مختلفی که در این مسیر وجود داشت،این مجوز صادر شده است.

سارا فلاحی با اشاره به بازدیدها و پیگیر های مکرر در جهت احیای صنایع در شهرک صنعتی ایوان ،عنوان کرد: حوزه اقتصادی استان به واسطه کمک های که به این صنایع صورت گرفته جزئ چهار حوزه اقتصادی برتر در کشور معرفی شده است.

وی یکی از مطالبات اساسی مردم را حوزه بهداشت و سلامت عنوان کرد و گفت: ما با پیگیری مجدانه در اختصاص دستگاه سی تی اسکن نگذاشتیم دستگاه مونتاژ به شهرستان وارد شود و دلیل آنهم اینست که اگر دستگاه مونتاژ و با کیفیت پایین به شهرستان وارد شود و خرابی صورت گیرد تعمیر آن سخت خواهد بود.

فلاحی با اشاره به حوزه صنعت بیان کرد: از سال ۸۲ که آبهای شهرستان ایوان صرف به پالایشگاه به عنوان یک پروژه ملی داده شده است ،ریالی در قالب مسیولیت اجتماعی به شهرستان ایوان اختصاص نیافته که با رایزنی جدید نزدیک به ۶۱ میلیارد اعتبار برای شهرستان در حوزه مسیولیت اجتماعی گاز تعریف شده است تا پولی که به مردم داده نشده به آنها پس داده شود.

وی با ذکر این مطلب که آب پالایشگاه از پساب فاضلاب ایلام تامین می شود و چاه های کشاورزی ،کشاورزان آزاد می گردد که این مورد در پالایشگاه صورتجلسه وابلاغ شده است، تصریح کرد: دو پروژه در بانکول و باباگیر تعریف شده اند که انشاالله با کمک استاندار به منصه ظهور می رسد و جوانان مشغول به کار می شوند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوزه ورزش نیز، گفت: برای ورزشگاه شهید پیر حیاتی مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار و برای زرنه یک میلیارد و۵۰۰ هزار تومان اعتبار و در مجموع ۶ میلیارد در این حوزه جذب شده است.

سارا فلاحی  با عنوان این مطلب که با انعقاد تفاهم نامه ۱۳۰ میلیارد اعتبار برای حوزه راهداری از ایلام تا قلاجه اختصاص داده شده،گفت: بالغ بر ۴۵ میلیارد اعتبار در بخش مسئولیت های اجتماعی جذب شده که بخش عظیمی از آن صرف بهسازی روستاها ، نوسازی مدارس،طرح هادی و غیره شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2960

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0