تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
8
معاون سیاسی امنیتی استاندار:

برای شور انتخاباتی و نشاط سیاسی همه پای کار باشند

  • کد خبر : 1352
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
برای شور انتخاباتی و نشاط سیاسی همه پای کار باشند
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: برای شور انتخاباتی و نشاط سیاسی همه مجریان، ناظران و مردم پای کار باشند

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛الیاس فتاحی در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: دستگاههای متولی باید زیرساخت‌های ارتباطی، فناوری و مخابراتی شهرستان ها، بخش ها و شعب اخذ رای رافراهم و نسبت به رفع هرگونه کاستی و یا کمبودی سریعا گام های اساسی بردارند.
وی بیان داشت: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، زیرساخت، مخابرات و دفتر فناوری استانداری ظرف دو روز اینده با تشکیل جلسه نسبت به رفع کاستی ها و نیازمندی های شعب اخذ رای اقدام کنند.
فتاحی با اشاره به مواد ۲۱ و ۷۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از فرمانداران خواست تمام تجهیزات، امکانات، خودرو و سایر نیازهای خود را برای برگزاری امر انتخابات بعنوان یک رویداد بزرگ در حوزه های خود تامین نمایند‌.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اهمیت انتخابات در این برهه زمانی حساس و سرنوشت ساز گفت: دشمن با ابزار و حربه های مختلف تلاش میکند ملت ما را مایوس و نا امید کند و این وظیفه مارا دو چندان می کند که با انرژی و توان بیشتری کار کنیم.
الیاس فتاحی تاکید کرد: دولت بدنبال برگزاری انتخاباتی سالم، امن، قانون مند، پرشور با مشارکت حداکثری و در نهایت بی طرفی است و صرورت دارد برای شور انتخاباتی و نشاط سیاسی همه مجریان، ناظران و مردم پای کار باشند.
فتاحی خاطر نشان کرد: باید با هماهنگی، تعامل، وحدت و همفکری و رفع مسائل و مشکلات برای آینده بهتر کشور تصمیمات درست را اتخاذ کنیم و فرد و افرادی اصلح بعنوان منتخب مردم چه در جایگاه ریاست جمهوری و چه در مدیریت های محلی شهر ها و روستاها انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: اصل بی طرفی و سلامت در انتخابات را بجا پیگیر خواهیم بود و مشارکت حداکثری در انتخابات همچون ادوار گذشته را از مردم در راستای ندای لبیک به منویات مقام معظم رهبری و پاسد اشت خون شهدا و سلیمانی ها خواستاریم.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0