تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4
هشدار کرونایی استاندار ایلام:

برای وضعیت کرونا در استان اعلام خطر می کنم/ اگر روند عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم یابد، فاجعه به بار خواهد آمد!

  • کد خبر : 1817
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
برای وضعیت کرونا در استان اعلام خطر می کنم/ اگر روند عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم یابد، فاجعه به بار خواهد آمد!
نوذری:متاسفانه امروز شاهد پایین آمدن معنادار رعایت پروتکل های بهداشتی در بین شهروندان هستیم و تداوم این وضعیت عادی انگاری شهروندان می تواند بسیار خطرناک و فاجعه بار باشد!

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام ،دکتر محمد نوذری روز دوشنبه ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ با اشاره به جهش آمار مبتلایان به کرونا در استان هشدار داد: عادی انگاری نسبت به وضعیت کرونا در استان موجب بالا رفتن آمار مبتلایان شده است که در صورت تداوم این روند، به زودی شاهد بالا رفتن میزان مرگ و میر کرونایی در استان نیز خواهیم شد.

وی با عنوان این مطلب که برای وضعیت حاد کرونایی در استان اعلام خطر می کنم، تاکید کرد: همه موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند، البته اینجا شهروندان بایستی به خاطر حفظ جان خودم هم که شده تا آنجا که می توانند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در مراکز جمعیتی حضور پیدا نکنند!

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به بازدید میدانی در سطح شهر ایلام گفت: متاسفانه امروز شاهد پایین آمدن معنادار رعایت پروتکل های بهداشتی در بین شهروندان هستیم و تداوم این وضعیت عادی انگاری شهروندان می تواند بسیار خطرناک و فاجعه بار باشد!

دکتر نوذری رعایت پروتکل های بهداشتی را همچنان مهمترین سلاح مقابله با کرونا در شرایط فعلی عنوان کرد و گفت: قطعا عزم همگانی در رعایت پروتکل های بهداشتی چون ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی، نرفتن به گردهمایی ها، اجتماعات، دورهمی های خانوادگی، مراسمات عزا و عروسی و … می تواند ما را از این پیچ خطرناک عبور دهد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1817

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0