تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

برگزاری اولین جلسه شورای ستاد اقامه نماز سال جدید در استاندارد ایلام

  • کد خبر : 1108
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۲۴
برگزاری اولین جلسه شورای ستاد اقامه نماز سال جدید در استاندارد ایلام
اولین جلسه شورای اقامه نماز ادره کل در سال جدید با حضور مدیرکل و سایر اعضای این شورا با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل دفتر مدیرکل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام، اولین جلسه شورای اقامه نماز ادره کل در سال جدید با حضور مدیرکل و سایر اعضای این شورا با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل دفتر مدیرکل تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه همتی مدیرکل استاندارد ضمن خیر مقدم به حاضرین، سال جدید، سالی که از سوی رهبری معظم انقلاب به سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین گشته است را تبریک عرض نموده و گفتند: از خداوند منان سالی همراه با عزت و سربلندی و موفقیت برای نظام و خادمین به امر نماز خواستار و خواهانم.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه اقامه نماز از نگاه قرآن و نیز احادیث و روایات، تلاش در جهت پشتیبانی ها و مانع زایی ها در برنامه های امسال ستاد اقامه نماز را مورد تاکید قرار داده و اظهار داشتند: با بهره‌گیری از ظرفیت های استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت رونق بخشیدن به برنامه های اقامه نماز در سطح استان، برگزاری منظم جلسات شورای اقامه نماز، استمرار برنامه های نظارتی عملکرد ها، برگزاری دوره های کوتاه مدت، انجام شیوه ها و مهارت های درست دعوت به نماز اول وقت، تجلیل از فعالان و خادمان نماز و … تلا ش خواهیم کرد گام های موثری را برداریم.
وی در ادامه این جلسه خاطر نشان کرد: باید زمینه و بستر سازی مناسب نسبت به تشویق و ترغیب انجام مولفه های اعتقادی در استان را فراهم و وظایف خود را در خصوص این واجب بجا آوریم.

همچنین در پایان این جلسه مصوبات مهمی در جهت تحقق فعالیت های اساسی ستاد اقامه نماز اداره کل مصوب شد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1108

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0