تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6

برگزاری شور عاطفه ها در بیش از ۹۰۰ مدرسه استان ایلام

  • کد خبر : 2042
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
برگزاری شور عاطفه ها در بیش از ۹۰۰ مدرسه استان ایلام
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: با هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش استان ایلام تمهیدات برگزاری شور عاطفه ها در بیش از 900 مدرسه این استان و حضور دانش آموزان و والدین آنها در این برنامه فرهنگی فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، قنبر موسی نژاد در نشست هماهنگی برگزاری شور عاطفه ها که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و حضور ویدیویی مدیران آموزش و پرورش و کمیته امداد شهرستانهای تابعه استان برگزار شد بیان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از ۸ هزار دانش آموز و هزار و ۲۵۰ دانشجوی مددجو در این استان نیازمند کمک های تحصیلی هستند.
وی با عنوان اینکه امسال نیز بخاطر ادامه شرایط کرونا، آغاز سال تحصیلی احتمالا بصورت مجازی خواهد بود افزود: یکی از ضروری ترین نیازهای قشر دانش آموز و دانشجو برای ادامه تحصیل خود ، تبلت و لوازم هوشمند است که امیدواریم قشر نیکوکار این استان در این زمینه و در تأمین این لوازم ، کمیته امداد و آموزش و پرورش را همراهی کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه فضای مجازی و خصوصاً برنامه ی شاد ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان و والدین آنها است افزود: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری شور عاطفه ها علاوه بر کمک به نیازمندان، ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر دانش آموز است.
موسی نژاد در ادامه با بیان اینکه شور عاطفه ها امسال از ۲۰ شهریور تا ۱۱ مهر مهر با شعار « باهم مشق محبت بنویسیم » برگزار می شود گفت: با توجه به شرایط کرونایی مردم نیکوکار استان می توانند از طریق غیرحضوری همچون استفاده از اپلیکیشن شاد، استفاده از کد آنی پرداخت: #۰۸۴۱۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت: ۰۳۵۴ ۵۰۰۳ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ کمکهای خود را در اختیار نیازمندان استان قرار دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست گفت: شور عاطفه ها از آیین هایی است که هر ساله حس نوع دوستی و شور و حال کمک به هم نوعان را در بین دانش آموزان و خانواده های آنها ایجاد می کند.
دکتر مهردادی با بیان اینکه مدارس و واحدهای آموزش و پرورش از بهترین ظرفیت ها برای کمک به نیازمندان و هم نوعان هستند گفت: تلاش همکاران ما این است که از این ظرفیت مهم در راستای رفع نیازمندی های دانش آموزان به خوبی بهره گیری شود.
وی تصریح کرد: در بین کادر آموزشی آموزش و پرورش و نیز قشر معلم ها ، خوشبختانه فرهنگ کمک به دانش آموزان نیازمند توسط این همکاران جهادی سابقه دور و درازی دارد و در این زمینه از سال گذشته تاکنون و با توجه به شرایط کرونا با مشارکت این جامعه نیکوکار بخش مهمی از نیازهای تحصیلی دانش آموزان خصوصا در زمینه تبلت و گوشی های هوشمند تأمین شده است.
مهردادی اضافه کرد: با رایزنی های صورت گرفته با کمیته امداد، در شور عاطفه ها همه کمکهایی که از طریق دانش آموزان هر مدرسه جمع آوری می شود در بین دانش آموزان همان مدارس توزیع می شود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0