تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
9

بهرام‌نیا و چالش‌های فرارو/ ضرورت اصلاح پازل ناهمگون مدیریت استان

  • کد خبر : 2354
  • ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
بهرام‌نیا و چالش‌های فرارو/ ضرورت اصلاح پازل ناهمگون مدیریت استان
استاندار ایلام برای انتصاب مابقی معاونان خود،صاحبان رزومه‌های پُر پیمانه، تجربه‌آموخته در سطح ملی و منطقه‌‌ای را منصوب کند و آن را نه به اخم‌های نمایندگان، بلکه به زخم‌های توسعه نیافتگی ایلام گره بزند.

بیست وسومین استاندار ایلام را نمی‌توانیم استاندار جدید الورود بنامیم…

بهرام نیا نتوانست گُربه را دَم حجله بکُشد او نباید اجازه دهد اقتدار سیاسی‌‌اش جوانمرگ شود. بیم آن دارد که مبادا در میدان تصمیم‌گیری برای انتصاب مدیرانی تجربه آموخته و مقتدر، اسب و گوی و میدان را یکجا از کف دهد…

این نگرانی وجود دارد که مدیریت حوزه فرهنگی در مناقصه‌ی سهم خواهی سیاسیون، چوب حراج بخورد‌…

بودجه استان در قعر جدول بودجه کشور رسوب کرده است و حتی نمی تواند به اندازه مرهمی، زخم‌های عمیق این استان را التیام ببخشد.با این بودجه نحیف، آقای استاندار برای توسعه استان چه برنامه‌ای می تواند داشته باشد؟

… استاندار ایلام برای انتصاب مابقی معاونان خود،صاحبان رزومه‌های پُر پیمانه، تجربه‌آموخته در سطح ملی و منطقه‌‌ای را منصوب کند و آن را نه به اخم‌های نمایندگان، بلکه به زخم‌های توسعه نیافتگی ایلام گره بزند…

بهرام‌نیا در انتصابات خود باید هوشمندانه‌تر تصمیم بگیرد.تا یکبار دیگر مبحث انتصابات معکوس دراستان مطرح نشود؛ که مبادا فردی در عیار یک فرماندار، صندلی معاون استاندار را تصاحب کند و فردی که در تراز معاون استاندار است بدون انگیزه بر صندلی فرمانداری بنشیند و تبعات زیانبار ناهمگونی پازل مدیریت استان، دامنگیر مردم شود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2354

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0