تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
4
استاندار ایلام در نشست شورای اداری شهرستان ایوان عنوان کرد:

بهره برداری از مسجد شهر ایوان حداکثر ظرف شش ماه آینده/پیگیری چهار خطه ایوان – تونل اربعین از طریق ماده ۲۳

  • کد خبر : 2568
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
بهره برداری از مسجد شهر ایوان حداکثر ظرف شش ماه آینده/پیگیری چهار خطه ایوان – تونل اربعین از طریق ماده ۲۳
استاندار ایلام ضمن اشاره به بهره برداری مسجد شهر ایوان ظرف شش ماه آینده از پیگیری چهار خطه شدن ایوان - تونل اربعین خبر داد.

دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری شهرستان ایوان که با حضور دکتر فلاحی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان ایوان برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت امیر مومنان حضرت امام علی علیه السلام گفت: شب گذشته شب ضربت خوردن تندیس شجاعت، رأفت و مهربانی حضرت امام علی ( ع ) بود و در این شب ها سرنوشت و آینده ما رقم می خورد.

وی افزود: خدا را شاکریم در این شب و روزهای مقدس در خدمت مردم هستیم و فرصت خدمتگزاری به مردم یک موهبت الهی است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به بازدید از پروژه‌ های زیربنایی، تاسیساتی، کشاورزی و صنعتی شهرستان گفت: در این بازدیدها نیازمندیهای شهرستان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: تلاش خواهیم کرد تا با اختصاص اعتبارات لازم مسجد شهر ایوان حداکثر ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: همچنین بحث چهار خطه ایوان – تونل اربعین از طریق ماده ۲۳ پیگیری می شود.

دکتر بهرام نیا با قدردانی از حضور و فعالیت رسانه ها استان گفت: لازمه رونق تولید، استفاده از همه ظرفیت های موجود و با همه توان است که این مهم با همدلی و همراهی هم قشرها و گروه ها امکان پذیر است و در این راستا کماکان نیازمند همراهی رسانه ها هستیم.

وی با اشاره به زمان استقرار دولت در کشور و استان گفت: در این مدت تلاش های خوبی برای رفع مشکلات استان انجام شده است و این تلاشها با جدیت ادامه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به رایزنی های مرزی با کشور عراق گفت: در این زمان با دو استاندار دیاله و واسط عراق ملاقات داشتیم و امروز موفق شدیم اولین محموله از مرز هلاله شمالی به عراق صادر کنیم.

وی افزود: این مهم نتیجه کار تیمی مجموعه استان بود که از همین تریبون از همه عزیزان و دست اندرکاران قدردانی می کنم.

استاندار ایلام در ادامه پیگیری ها برای فعال سازی بازارچه های استان خبر داد و گفت: پس از ماه مبارک رمضان با استانداران میسان و واسط عراق برای بازگشایی بازارچه های مرزی چیلات و چنگوله ملاقات خواهیم داشت.

وی در ادامه از برنامه دولت برای تقویت مرزنشینان خبر داد و گفت: حدود ۵ هزار خانوار مرز نشین داریم که فعال شدن سه مرز چیلات، چنگوله و هلاله شمالی با استان های کشور عراق رونق اشتغال و توسعه استان را در پی خواهد داشت.

بهرام نیا در بخش دوم صحبت‌های خود در نشست شورای اداری شهرستان ایوان از اختصاص ۴۳میلیارد تومان برای زیرساخت های شهر ایوان خبر داد و گفت: از مجموع اعتبارات اختصاص یافته ۲۵ میلیارد تومان برای پروژه چهار خطه کردن ایوان – تونل اربعین، ۶ میلیارد تومان تصفیه خانه شهر ایوان و ۵ میلیارد تومان برای مدارس و مابقی اعتبارات به دیگر حوزه زیربنایی شهرستان اختصاص یافته است.وی دراين جلسه ۳میلیارد تومان هم برای عمران و آبادانی شهری به شهرداري ایوان اختصاص دادند

وی در ادامه خواستار تکمیل یک هزار و ۷۷ واحد مسکن ملی شهر ایوان در اسرع وقت شد و اضافه کرد:: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان ایوان، ۱۰۲ واحد از نهضت ملی مسکن بخش زرنه شهرستان نیز باید در زمان تعیین شده به متقاضیان واگذار شود.

دکتر بهرام نیا ادامه داد: واگذاری تعداد واحد‌های نهضت ملی در هر شهرستان یکی از ملاک های مهم ارزیابی مدیران است و این بخش به دلیل اینکه یکی از شعارهای محوری و اصلی دولت است باید با جدیت مورد توجه مسئولان باشد.

وی در ادامه خواستار جمع آوری خانه باغ ها در شهرک‌های صنعتی استان شد و گفت: لازم است در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی خانه باغ های موجود در شهرک‌های صنعتی استان با کمک دستگاه و ضابطین قضایی جمع آوری شوند.

استاندار ایلام در پایان تاکید کرد: در این زمینه کوتاهی از هیچ کدام از مسئولین مربوطه پذیرفتنی نیست و با مدیرانی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0