تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
6
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام:

به مناسبت روز منابع انسانی کارکنان این واحدها بصورت مجازی تجلیل می شوند

  • کد خبر : 1006
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
به مناسبت روز منابع انسانی   کارکنان  این  واحدها  بصورت  مجازی  تجلیل  می شوند
علی رضا رمضانی مدیر درمان ایلام تصریح کرد :منابع انسانی جزو سرمایه های اصلی هر سازمان،بلکه سرمایه های اصلی هر جامعه و کشوری به شمارمی آیند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام در مراسم تجلیل از کارکنان منابع انسانی اظهار کرد : به مناسبت روز منابع انسانی کارکنان این واحدها بصورت مجازی ، تجلیل می شوند . علی رضا رمضانی مدیر درمان ایلام تصریح کرد :منابع انسانی جزو سرمایه های اصلی هر سازمان،بلکه سرمایه های اصلی هر جامعه و کشوری به شمارمی آیند.

مدیر درمان ایلام افزود :پیشرفت ،پویایی و بالندگی هر سازمانی مرهون کارکنان خلاق ، توانمند ، ساعی و پرتلاش است .وی بیان کرد :ضرورت و اهمیتِ قدردانی از کارکنان امری بدیهی و غیرقابل انکار و غیرقابل اغماض است .
انگیزه کاری ،دلگرمی و تلاش واهتمام کارکنان به انجام وظایف در پیشبرد اهداف سازمان رابطه مستقیمی با دیده شدن کارکنان از سوی مدیران دارد و هرچقدر رضایتمندی کارکنان از مدیران خود بیشترباشد دلبستگی و اشتیاق کاری کارکنان نیز افزونتر خواهدبود. این مقام مسئول در درمان تامین اجتماعی ایلام گفت : بی شک یکی از اصلی‌ترین موءلفه ها و اقدامات اثبات شده در شکل گیری و ایجاد اهتمام و اشتیاقِ سازمانی قدردانی از کارکنان است.
قدردانی از کارکنان یک کار ساده اما با اثربخشی بسیار بالااست به گونه ای که هیچ اقدامی به اندازۀ آن مثبت واثربخش نیست و توجه به کارکنان ودیده شدن و تشویق‌ کارکنان ، خلاقیت ها و ابتکار عمل‌ها و عرق سازمانی را خلق می‌کند و این یعنی سازمان در مسیر درست قرار دارد و در انجام رسالت و رسیدن به اهداف مورد نظر موفق خواهد بود . گفتنی است با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پرو تکل های بهداشتی ، تعدای از کارکنان بصورت نمادین تقدیر شدند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0