تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان ایوان :

بیماران کرونایی به هیچ وجه نباید ملاقات داشته باشند و در شرایط قرنطینه مراقبت شوند!

  • کد خبر : 1901
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
بیماران کرونایی  به هیچ وجه نباید ملاقات داشته باشند  و در شرایط قرنطینه مراقبت شوند!
دکتر مهدی شعبانی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) ایوان با تاکید بر همکاری مردم شهرستان با کادر درمان از آنها خواست تا از ملاقات با بیماران کرونایی اجتناب کنند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ با توجه به اینکه هروز به آمار مبتلایان و فوتی های «پیک پنجم کرونا» اضافه می‌شود و آمار فوت شدگان از مرز ۶۰۰ نفر در روز در سطح کشور فراتر رفته، علیرغم تذکرات مسئولان بهداشت و درمان شهرستان ایوان و ستاد کرونا،متاسفانه آمار مراجعین به بخش کرونا بیمارستان این شهرستان، به منظور ملاقات با بیماران کرونایی(برخلاف توصیه های انجام شده دراین شرایط ) روز به روز افزایش می یابد که این روش بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ،زنگ خطری برای این شهرستان است. بیماران کرونایی به هیچ وجه نباید ملاقات داشته باشند و درشرایط «قرنطینه» مراقبت شوند. دراین راستا پایگاه خبری «طلوع ایلام» گفتگویی با دکتر مهدی شعبانی رئیس بیمارستان امام رضا (ع)، که شبانه‌روز وی و همکارانش درجهت ارائه خدمات درمانی به بیماران مختلف،خصوصا بیماران کرونایی ازهیچگونه کوششی دریغ نمی کنند انجام داد.

دکتر شعبانی در این گفتگو در رابطه با بیماران کرونایی این بیمارستان گفت: اکنون تعداد ۴۰ بیمار کرونایی دربخش کرونا، بستری هستند که ظرفیت بیمارستان ما با این وضعیت درحال تکمیل شدن است.

وی اظهار داشت: ازمردم شریف شهرستان عاجزانه درخواست داریم برای ملاقات بابیماران کرونایی به هیچ وجه به بیمارستان مراجعه نکنند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ایوان افزود: ما بارها و بارها به مردم تاکید کرده ایم که با کادر درمان همکاری کنید و به بیمارستان مراجعه نکنید،حتی ما تعداد نیروهای خدماتی در ورودی بخش کرونا افزایش داده ایم اما مردم به توصیه های ما توجه نمی کنند.

وی تاکید کرد: مردم ما دراین پیک پنجم باید بیشتر مواظب باشند،اما متاسفانه با حضور دربیمارستان باعث افزایش آمار مبتلایان خواهند شد.
دکتر مهدی شعبانی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) در پایان، عاجزانه ازمردم خواهش کرد که جهت ملاقات بیماران کرونایی به بیمارستان مراجعه نکنند و اجازه دهند «مدافعان سلامت» در آرامش به بیماران کرونایی خدمت کنند و باعث افزایش آمار کرونا وخستگی بیشتر کادر درمان نشوند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0