تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام:

تدارک ۵۷۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه مردم استان

  • کد خبر : 1248
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
تدارک ۵۷۰ پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه مردم استان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام و دبیر شورای زکات استان از تدارک 570 پایگاه برای جمع آوری زکات فطریه مردم این استان در روز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام ، قنبر موسی نژاد در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران ایلامی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به روزه داران استانی بیان کرد: کمیته امداد به عنوان دبیرخانه شورای زکات هر ساله در روز عید سعید فطر با برنامه ریزی و تعامل با دیگر دستگاههای عضو ستاد زکات تمهیدات و بستر جمع آوری فطریه مردم روزه دار استان را فراهم می کند و امسال نیز ۵۷۰ پایگاه با رعایت دستورالعملهای ستاد کرونا اقدام به جمع آوری زکات فطریه مردم استان خواهند کرد.
وی با عنوان اینکه هدفمند شدن جمع آوری فطریه از برنامه های شورای زکات استان است افزود: در این زمینه پایگاههای دبیرخانه شورای زکات و صندوقهایی که با آرم دبیرخانه شورای زکات مشخص شده اند علاوه بر مکانهای برگزاری نماز عید فطر در برخی مکانهای دیگر نیز که در آنجا نماز برگزار نمی شود مستقر خواهند شد.
موسی نژاد با بیان اینکه دبیرخانه شورای زکات استان در تمامی مکان های برگزاری نماز جمعه در سطح استان با آرم این شورا اقدام به راه اندازی پایگاه نموده است گفت: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان نیز آماده ی دریافت فطریه نمازگزاران عزیز در سراسر استان هستند.
دبیر شورای زکات استان به روشهای مجازی و غیرحضوری جمع آوری زکات فطریه در استان اشاره کرد و گفت: کد دسترسی #۵۰۸۴۸۸۷۷*📲به منظور پرداخت زکات فطریه و همچنین شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷💳آماده دریافت وجوهات فطریه مردم در استان است علاوه بر این تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ نیکوکاری نیز به همین منظور در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0