تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
23
استاندار ایلام خبر داد؛

تردد ۷۷ هزار زائر حسینی از مرز مهران

  • کد خبر : 3684
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
تردد ۷۷ هزار زائر حسینی از مرز مهران
بهرام‌نیا استاندار ایلام در حاشیه بازدید از مرز مهران و پایانه شهید سلیمانی اعلام کرد: از اول صفر تا کنون بیش از ۷۷ هزار نفر زائر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

 

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛« بهرام‌نیا» استاندار ایلام در حاشیه بازدید از مرز مهران و پایانه شهید سلیمانی اعلام کرد: از اول صفر تا کنون بیش از ۷۷ هزار نفر زائر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

وی افزود: از ورودی شهرستان هلیلان و شباب در شهرستان چرداول تا ایوان، دهلران، ملکشاهی و سایر مسیرهای پنجگانه منتهی به مرز مهران، تمام امکانات اعم از محل استراحت، سرویس بهداشتی، نمازخانه و… آماده خدمت‌گزاری به زائران جهت انجام سفری ایمن و آسان هستند.

وی خاطرنشان کرد: پارکینگ‌ها مجهز به تمام امکانات رفاهی و خدماتی بوده و بهای توقف در پارکینگ به‌صورت هوشمند محاسبه شده و ظرفیت پارک بیش از ۱۰۰ هزار خودرو در مهران اندیشیده شده است.

بهرام‌نیا با بیان این‌که بنا به تجربه از چهارم صفر تردد زائران افزایش چشمگیری خواهد یافت، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و مواکب و کمیته‌های ۱۸ گانه ستاد اربعین پای کار هستند و با عشق و علاقه به زائران خدمت می‌کنند.

وی بیان داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم با کشور عراق، کنترل گذرنامه در مرز کمتر از چهار ثانیه طول می‌کشد و یک موکب ایرانی در آن سوی مرز آماده خدمت به زائران است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.