تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4
معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت ایلام:

تشدید نظارت ها بربازار فروش و توزیع مرغ درایلام

  • کد خبر : 1365
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
تشدید نظارت ها بربازار فروش و توزیع مرغ درایلام
معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت ایلام گفت: در راستای نظارت بر عرضه و توزیع مرغ گرم کشتار روز بازدید میدانی از واحدهای عمده فروش و خرده فروش مرغ در سطح شهر بعمل آمد.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت ایلام گفت:در راستای نظارت  بر  عرضه و توزیع مرغ گرم کشتار روز و حسب دستور جانشین دادستان مرکز استان و بازرسی کل استان ایلام، حضور  معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت و نماینده اداره کل بازرسی  بازدید میدانی از واحدهای عمده فروش و خرده فروش مرغ در سطح شهر بعمل آمد .
عزت اله عبدخانی افزود: دراین بازدید واحدهای متخلف اعم از تخلف گران‌فروشی،  قطعه بندی غیر مجاز یا امتناع از عدم عرضه ضمن  تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
این مسئول ضمن تشکر از نهادهای نظارتی بر استمرار گشت‌های بازرسی و  نظارت علی الخصوص در زمینه مایحتاج عمومی مردم در روزهای آتی تاکید و اضافه کرد:  به منظور افزایش نظارت‌های مردمی و جلوگیری هر چه بیشتر از تخلفات صنفی از ظرفیت بسیج اصناف و بازاریان و بازرسان افتخاری استفاده می شود.
وی ضمن هشدار به صاحبان  واحدهای صنفی متخلف بر برخورد جدی و بدون اغماض با افرادی که قصد بر هم زدن بازار و آرامش مردم را دارند تاکید نمود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1365

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0