تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
2

تشریح خدمات موکب شهدای هسته‌ای دانشگاه ایلام و وزارت علوم

  • کد خبر : 3724
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
تشریح خدمات موکب شهدای هسته‌ای دانشگاه ایلام و وزارت علوم
رئیس دانشگاه ایلام گفت:موکب شهدای هسته‌ای دانشگاه ایلام و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تاریخ ۲۴ مرداد تا ۶ شهریورماه و دو روز بعد از اربعین حسینی، خدمت رسان زائرین بوده و خواهد بود.

دکتر «طاهر علی‌محمدی» رییس دانشگاه ایلام با بیان اینکه موکب شهدای هسته ای دانشگاه ایلام و وزارت علوم همچون سنوات گذشته به صورت شبانه روزی به زائران عزیز؛ دانشگاهیان و غیردانشگاهیان خدمت رسانی دارد، با اشاره به خدمات فرهنگی موکب، بیان داشت: با مشارکت هیئت دانشجویی حضرت علی اکبر (ع) و بسیج دانشجویی، نمازهای جماعت پنج گانه برگزار می‌شود و زیارت اربعین و زیارت عاشورا نیز دایر است.

رییس دانشگاه ایلام، افزود: افزون بر خدمات فرهنگی، خدمات اسکان، پذیرایی و پارکینگ نیز به زائران اربعین حسینی ارائه می گردد.

دکتر علی‌محمدی، اضافه کرد: روزانه تعداد ۳۶۰۰ پرس غذا(صبحانه، نهار و شام)،  ۲۰۰۰ بطری آب معدنی،  ۳۰۰۰ لیوان شربت و تعداد ۱۵۰۰ لیوان چایی بین زائرین عزیز توزیع می‌گردد.

رییس دانشگاه ایلام با بیان اینکه خوابگاه دانشجویی شهید مطهری در شهر ایلام و نیز مجتمع رفاهی شهید چمران به صورت شبانه روزی  در خدمت اسکان  زائرین از دانشگاههای سراسر کشور می‌باشد، گفت: پارکینگ موکب دانشگاه واقع در مزرعه آموزشی و تحقیقاتی شهر مهران محل مناسبی برای پارک خودروهای زائرین به ویژه دانشگاهیان کشور بوده و تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از زائرین خوروهای خود را در این مکان پارک نموده اند.

دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه ۱۵۰ تن از اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان شریف و دانشجویان گرامی به صورت شبانه روزی در موکب شهدای هسته‌ای فعالیت دارند، یادآور شد: موکب شهدای هسته‌ای دانشگاه ایلام و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تاریخ ۲۴ مرداد تا ۶ شهریورماه و دو روز بعد از اربعین حسینی، خدمت رسان زائرین بوده و خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.