تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
5

تقدیر رئیس سازمان امور عشایر ایران، از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام

  • کد خبر : 1011
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
تقدیر رئیس سازمان امور عشایر ایران، از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام
شاهپور علائی‌ مقدم، رئیس سازمان امور عشایر ایران، طی نامه ای از دکتر تیموری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام قدر دانی نمود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،شاهپور علائی‌ مقدم، رئیس سازمان امور عشایر ایران، طی نامه ای از دکتر تیموری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام قدر دانی نمود.

  در بخشی از این متن  نامه آمده است؛ویژگی های ارزشمند و منحصر به فرد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه عشایری کشور که دارای جایگاه و نقش ویژه ای در کشور بوده، شایسته ارائه بهترین خدمات در خور شان آنان می باشد. اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خصوص محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردار ایجاب می نماید که توجه ویژه در برنامه ریزی ها، سیاستگذاری ها و انجام اقدامات و فعالیت ها به مناطق عشایری که از جهت برخورداری از شاخص های توسعه در قیاس با مناطق شهری و روستایی در شرایط مناسبی قرار ندارند، انجام گیرد تا با ایجاد توسعه متوازن، ارتقاء شاخص های برخورداری و افزایش رضایت مندی این قشر مولد و تلاشگر، بسط عدالت اجتماعی که از شعارهای محوری و اساسی نظام می باشد، محقق گردد.

بی شک همکاری ها و مساعدت های دلسوزانه جنابعالی در سال ۱۳۹۹ برای فراهم نمودن امکان برخورداری این قشر تلاشگر و غیور از خدمات حوزه مربوطه، اهمیت فراوانی در تحقق این امر مهم خدمت رسانی و کاهش مسائل و مشکلات آنان داشته که برخود لازم می دانم مراتب تقدیر و سپاسگزاری خود را به عنوان خدمتگزار جامعه عشایری کشور از توجهات، حمایت ها و تلاش های ارزشمندتان اعلام نموده و از درگاه خداوند متعال، موفقیت و سلامتی برایتان آرزو می نمایم.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1011
  • نویسنده : طلوع ایلام
  • ارسال توسط :
  • منبع : شرکت آب و فاضلاب استان ایلام
  • 1197 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0