تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
5
مدیر کل اداره کتاب خانه های عمومی استان ایلام درگفتگوی اختصاصی با طلوع ایلام:

تمام تلاش همکاران ما درکتابخانه های عمومی ارائه خدمات به موقع ومورد نیاز به مردم است

  • کد خبر : 1244
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
تمام تلاش همکاران ما درکتابخانه های عمومی ارائه خدمات به موقع ومورد نیاز به مردم است
حیدری:پنچ پروژه جدید کتابخانه در شهرستانهای مختلف در دست احداث می باشد که عموما با هدف رفع محرومیت زدایی فرهنگی و با جلب حمایت مالی نهادهای حمایتی کشور مانند بنیاد علوی، بنیاد برکت و همچنین مشارکت استانداری و فرمانداریها صورت می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،حیدری درگفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری طلوع ایلام گفت: جهت گیری اصلی در این مجموعه، نیل به اهداف تعیین شده در سند چشم انداز کتابخانه های عمومی است که نگاه محوری در آن تعریف کتابخانه به عنوان یک پایگاه اجتماعی و فرهنگی است که در متن آن علاوه بر تامین و امانت کتاب به علاقمندان، برنامه فرهنگی متنوعی برای توسعه فرهنگ مطالعه پیش بینی شده است.

مدیر کل اداره کتاب خانه های عمومی استان ایلام عنوام کرد:تمام تلاش همکاران ما درکتابخانه های عمومی ارائه خدمات به موقع ومورد نیاز به مردم است.
حیدری تصریح نمود: برنامه های فرهنگی شاخصی مانند جشنواره کتابخوانی رضوی، تاسیس محافل ادبی، راه اندازی برنامه راویان بالندگی با هدف تجلیل از شاعران شعر انقلاب، پیک کتاب و برنامه های روزانه فرهنگی، همگی در راستای تحقق این ماموریت جدید نهاد کتابخانه های عمومی کشور صورت می گیرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام اظهار نمود: پنچ پروژه جدید کتابخانه در شهرستانهای مختلف در دست احداث می باشد که عموما با هدف رفع محرومیت زدایی فرهنگی و با جلب حمایت مالی نهادهای حمایتی کشور مانند بنیاد علوی، بنیاد برکت و همچنین مشارکت استانداری و فرمانداریها صورت می گیرند و با بهره برداری از آنها در سال آتی، مجموعا” ۱۴۵۰ متر مربع به سرانه کتابخانه های عمومی استان افزوده می شود.
وی افزود: در ایام کرونا با وجود محدویتهای اعمال شده، خوشبختانه فعالیت کتابخانه ها تعطیل نشده است و علاوه بر خدمات کتابخانه ای در قالب پیک کتاب که خدمتی نوین و مطابق با شرایط این چنینی است، بالغ بر ۱۶ هزار برنامه فرهنگی با همت همکاران کتابدار در بتسر فضای مجازی، در کتابخانه های سطح استان انجام گرفته است که تجربه ای نوین در ادامه حرکت روبه آینده این مجموعه می باشد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0