تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

توزیع ۱۲۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان ایلام

  • کد خبر : 2361
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
توزیع ۱۲۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان ایلام
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از ۸۰ مرکز نیکوکاری زیر نظر این نهاد در استان ایلام در حال فعالیت هستند.


به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،رضا طاهری در آیین توزیع ۱۲۰۰ سبد معیشتی در بین نیازمندان استان که با حضور فرمانده سپاه استان برگزار شد بیان کرد: بیش از ۱۵ هزار خیر و نیکوکار از طریق این مراکز نیکوکاری در دستگیری از ۲۰ هزار نیازمند استان مشارکت دارند.
وی همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۲ هزار سبد معیشتی و ۱۴ هزار پرس غذا در بین نیازمندان استان توزیع شده است.
طاهری با اشاره به توزیع ۱۲۰۰ سبد معیشتی که امروز انجام گرفت گفت: این سبدهای معیشتی در قالب رزمایش کمکهای با همکاری کمیته امداد،سپاه،ستاد اجرایی فرمان حضرت امام«ره» و ستاد بازسازی عتبات عالیات تهیه شده اند.
مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه تا پایان سال این رزمایش ها ادامه دارند گفت: امیدواریم از طریق این کمکها بتوانیم در آستانه سال نو بخشی از نیازهای جامعه مددجو را تأمین کنیم.
سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» ایلام نیز در این آیین با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه «س» گفت:حضرت فاطمه در کمک به هم نوعان و نیازمندان الگوی شناخته شده ای برای مسلمانان است و در روایات اسلامی بارها بر چنین موضوعی تأکید شده است.
وی در ادامه گفت:توزیع سبدهایی معیشتی در مناسبت‌های ملی و مذهبی از اقدامات مهم و ارزشمند کمیته امداد و کار بسیار بزرگی است که تأمین نیازهای معیشتی مددجویان را به دنبال دارد.
شاکرمی تصریح کرد: سپاه در زمینه محرومیت زدایی و خدمت به جامعه مددجویی همواره در کنار کمیته امداد بوده و خواهد بود و امسال هم با مشارکت کمیته امداد چند پروژه محرومیت زدایی داریم که از جمله اینها ساخت مسکن،ساخت سرویس های بهداشتی،توزبع جهیزیه و توزیع سبدهایی حمایتی است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0