تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2
‍ در دهه‌ی فجر افتتاح خواهند شد؛

توسعه و اصلاح شبکه برق استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۵۴ میلیارد ریال

  • کد خبر : 2408
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
توسعه و اصلاح شبکه برق استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۵۴ میلیارد ریال
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام از توسعه و اصلاح شبکه برق شهرستان‌های استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۵۴ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛دکتر “هادی شیرخانی” در خصوص اهمیت توسعه و اصلاح شبکه برق اظهار کرد: توسعه و اصلاح شبکه برق علاوه بر حفظ منابع فسیلی و پیش‌گیری از آلودگی محیط‌زیست، موجب افزایش راندمان و استفاده بهینه از انرژی و حفظ منابع زیرزمینی می‌شود در این راستا از ابتدای امسال شبکه برق در سطح استان برای توسعه و اصلاح آن برنامه‌ریزی کرد و به صورت همزمان این طرح‌ها در شهرستان‌ها در ایام مبارک دهه‌ی فجر افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام افزود: توسعه و اصلاح شبکه برق در تمامی شهرستان‌های استان ایلام با نصب ۱۵۳دستگاه‌ پست‌ هوایی، ۴۷ کیلومتر عملیات اجرایی فشار متوسط و ۲۰۲ کیلومتر فشار ضعیف بر روی شبکه برق صورت گرفته است که این اقدام منجر به رفاه مردم و بهره‌مندی از خدمات بهتر شرکت می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در سطح شهرستان و روستاهای تابعه در حوزه احداث، توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق انجام شده است، خاطر نشان کرد: اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی (بند ج تبصره ۶، بند ز تبصره ۱۵ و اهدایی) با مبلغی بالغ بر یک هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال بوده است.

شیرخانی به پروژه‌ی برق رسانی به روستاهای فاقد برق درگه، مله‌سیاه و بانزیارت اشاره کرد و گفت: این پروژه در راستای ارائه خدمات مطلوب و همچنین خواسته بحق مردم شهرستان انجام گرفته است که اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی (بند ج تبصره ۶، بند ز تبصره ۱۵ و اهدایی) شرکت توزیع نیروی برق ایلام به مبلغ ۲۸ میلیارد ریال تامین شده است. بنابراین مشترکین ساکن این روستاها علاوه بر تحویل برق مطمئن و پایدار از نعمت روشنایی معابر نیز برخوردار خواهند شد.

وی به پروژه‌ی احداث ۲۶ واحد نیروگاه خورشیدی ۵ کیلو واتی اشاره و تصریح کرد: اعتبار این پروژه از طریق بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال جهت رفاه حال مددجویان کمیته امداد امام (ره) تامین شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0