تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4

توقیف ۷ دستگاه خودرو در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایوان

  • کد خبر : 2273
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
توقیف ۷ دستگاه خودرو در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایوان
فرمانده انتظامي شهرستان ایوان از توقیف 7 دستگاه خودرو سواری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛سرهنگ” امیر بازیار ظهار داشت : در اجرای ماده ۲ و ۳ قانون آئین نامه راهنمایی و رانندگی و در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درجهت برخورد با وسائط نقلیه متخلف و بدون پلاک در سطح شهرستان اجرا شد .

وی افزود: در همین راستا ۷ دستگاه خودرو سواری و یکدستگاه موتورسیکلت به دلیل رانندگی فاقد پلاک ، فاقد گواهینامه و شکایت قضائی توسط ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد : در راستای اجرای این طرح برای ۸۵ دستگاه خودرو سواری متخلف که تخلفات حادثه ساز و ناهنجار و یا اقدام به برداشتن پلاک نموده بودند توسط مأموران راهنمایی و رانندگی اعمال قانون و پلاک بر روی خودروها نصب گردید.

وی یادآور شد : این طرح در شهر زرنه نیز اجرا و مأمورین راهنمایی ورانندگی شهرستان با حضور در شهر زرنه با خودروهای متخلف در شهر زرنه برخورد و اعمال قانون شدند و این طرح در شهر زرنه نیز ادامه دارد.

سرهنگ بازیار با اشاره به اینکه این طرح دائمی بوده و با جدیت دنبال خواهد شدتصریح کرد : تردد وسائط نقلیه فاقد پلاک به بهانه های مختلف از جمله تصادفی بودن، نو بودن، مفقودیت و یا سرقت پلاک و پلاک مخدوش ممنوع بوده و مشمول این طرح خواهند شد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0