تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایوان:

تولید و توزیع بیش از ۶۰۰ هزار نهال در نهالستان مادر تخصصی سردسیری ایوان

  • کد خبر : 3099
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
تولید و توزیع بیش از ۶۰۰ هزار نهال در نهالستان مادر تخصصی سردسیری ایوان
اسدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایوان گفت:به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و در راستای طرح مردمی تولید و کاشت یک میلیارد اصله درخت اداره منابع طبیعی شهرستان ایوان اقدام به توزیع نهال در بین اقشار مختلف مردم و دوستداران طبیعت وادارات دولتی نموده است.


به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛اسدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایوان گفت:به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و در راستای طرح مردمی تولید و کاشت یک میلیارد اصله درخت اداره منابع طبیعی شهرستان ایوان اقدام به توزیع نهال در بین اقشار مختلف مردم و دوستداران طبیعت وادارات دولتی نموده و این اداره با تمام توان و ظرفیت و در راستای طرح مردمی تولید و کاشت یک میلیارد درخت اقدام به تولید نهال مینماید.
رئیس اداره منابع طبیعی ایوان گفت با همکاری سایر ادارات و اقشار مختلف مردم و سازمانهای مردم نهاد در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و با شعار درخت برای زندگی و  باهم بکاریم   برای ایران سرسبز ایران قوی در عرصه های جنگلی اقدام به نهالکاری نموده است.
اسدی از همکاری صمیمانه امام جمعه  شهرستان ایوان و  فرماندار شهرستان رئیس  دادگستری و قضات شریف شهرستان و روسای سایر ادارات که همواره پشتیبان و همراه منابع طبیعی هستند کمال تقدیر و تشکر را داشتند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0