تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
6
مدیرعامل شرکت ‌توزیع نیروی برق استان ایلام :

جریمه سنگین در انتظار متخلفان برای دستکاری کنتور برق

  • کد خبر : 2240
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۰۳
جریمه سنگین در انتظار متخلفان برای دستکاری کنتور برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: با کسانی که اقدام به سرقت برق و دستکاری کنتور های خود می‌کنند، قاطعانه و قانونی برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛هادی شیرخانی در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان ایلام اظهار داشت:جای بسی خرسندی است که در شرایط سخت کنونی و وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی بسیار در کشور، تئاتر رسالت حال خوش بخشیدن و همدرد بودنش را نه در دلداری دادن، که در بازتاب مسائل روز پی می‌گیرد و هنرمندان این عرصه برای حیات فرهنگی جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.
وی برگزاری چنین رویدادهای هنری را موجب تکاپوی گروه‌های نمایشی استان ایلام دانست و افزود: وجه تمایز تئاتر با دیگر رشته‌های هنری در این است که تئاتر، زبان و هنر مردمی است که شرایط اجتماعی و اقتصادی را نقد کرده و زبان مطالبه و خواسته مردم از مسئولان می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در ادامه با اشاره به برنامه‌های مدیریت مصرف و مدیریت تقاضا در توزیع برق ایلام گفت: برای مدیریت مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها، به همراهی و همکاری مردم و رسانه‌ها نیازمندیم.
شیرخانی عمده‌ترین چالش این شرکت را سرقت برق و بدحسابی برخی مشترکان عنوان کرد و تاکید کرد: با کسانی که اقدام به سرقت برق و دستکاری کنتور های خود می‌کنند، قاطعانه و قانونی برخورد می‌شود.
این مسئول با تقدیر از رسانه‌های استان که با آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، شرکت توزیع برق استان ایلام را در پیشبرد اهداف عام المنفعه یاری کرده‌اند، تاکید کرد: امیدواریم در آینده ضمن اصلاح الگوی مصرف، شاهد ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم و رضایتمندی بیش از پیش مردم باشیم.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0