تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6

حمایت ۱۰ هزار حامی از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی در طرح ایران مهربان

  • کد خبر : 2132
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
حمایت  ۱۰ هزار حامی از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی در طرح ایران مهربان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: تاکنون 29 هزار نیکوکار این استان و خارج از استان حمایت از کودکان یتیم و نیازمند استان را عهده دار شده اند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، رضا طاهری در آیین تجلیل از حامیان و نقش آفرینان طرح ایران مهربان که با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد بیان کرد: این تعداد حامی هم اکنون سرپرستی بیش از ۴ هزار کودک یتیم و نیازمند را در این استان عهده دار شده اند .
وی با عنوان اینکه امسال طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی از ایتام و نیازمندان امسال با مشارکت حوزه بسیج سپاه استان به بهترین شکل ممکن اجراء شد افزود: با اجرای این طرح بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ حامی به جمع حامیان این استان اضافه شدند.
طاهری با بیان اینکه امسال تاکنون ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طرف حامیان نیکوکار به حساب ایتام و کودکان نیازمند استان واریز شده است تصریح کرد: خوشبختانه این کمک ها در بهبود وضعیت معیشتی خانواده های نیازمند استان و تأمین لوازم مورد نیاز آنها تأثیر قابل توجهی داشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام در پایان با بیان اینکه طرح ایران مهربان هنوز در نیمه راه خود قرار دارد گفت: برای جذب حامیان بیشتر و سرپرستی از ایتام و کودکان نیازمند استان همچنان نیازمند همکاری افراد خیر و نیکوکار در استان و خارج استان هستیم و از مردم نوع دوست در این زمینه دعوت به مشارکت در این طرح داریم.
سرهنگ نصرالهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین«ع» استان ایلام نیز در این نشست گفت: کمیته امداد و سپاه در زمینه های گوناگون و با محوریت محرومیت زدایی این استان همکاری بسیار خوبی با هم دارند که مهم ترین این همکاری ها در زمینه تأمین مسکن نیازمندان بوده است.
وی افزود: در طرح ایران مهربان نیز جهش بسیار خوبی در این استان صورت گرفت و قشر بسیج استان با تمام توان خود پای کار آمدند که حاصل این همکاری ها جذب حدود ۱۰ هزار حامی جدید برای نیازمندان استان بوده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0