تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
15
استاندار ایلام:

خبرنگاری یعنی اینکه دانستن حق مردم است

  • کد خبر : 3680
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۵۳
خبرنگاری یعنی اینکه دانستن حق مردم است
استاندار ایلام گفت: خبرنگاران دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛«حسن بهرام‌نیا» در پیامی به مناسبت روز خبرنگار ، اظهار کرد: ۱۷ مردادماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است. این روز یادآور مجاهدان بی‌ادعایی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خطیر خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که در برهه‌های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده‌اند. آنانی که دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

استاندار ایلام در ادامه این پیام آورده است: خبرنگاران طلایه‌داران عرصه‌ی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در جامعه هستند و بی‌تردید کارکرد اصحاب رسانه در ارائه مشکلات موجود کشور و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی بی‌بدیل و غیرقابل انکار است و توجه ویژه به فعالان این حوزه و همکاری تنگاتنگ مسئولان با این قشر پویا و فعال می‌تواند نوید بخش رفع مشکلات و رسیدن به افقی روشن باشد.

بهرام‌نیا در انتهای این پیام با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید مظلوم محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه “روز خبرنگار” را به تمامی اصحاب قلم و رسانه استان که صادقانه و خالصانه در عرصه مهم اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و فعالیت‌های دولت در حوزه‌های گوناگون تلاش می‌کنند، تبریک گفته است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.