تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
14

درمانگاه تنفسی و مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در ایلام افتتاح شد

  • کد خبر : 999
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
درمانگاه تنفسی و مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی در ایلام افتتاح شد
معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی "درمانگاه تنفسی و مرکز بستری موقت و درمان سرپایی" ویژه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰ تخت در شهر ایلام را راه اندازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت:با شروع پیک چهارم کرونا و وضعیت حاد استان ، با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در جهت کاهش اثرات این بیماری در جامعه ، معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی “درمانگاه تنفسی و مرکز بستری موقت و درمان سرپایی” ویژه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت ۲۰ تخت در شهر ایلام را راه اندازی کرد.

وی افزود:این مرکز که به صورت دو شیفت صبح و عصر فعال می باشد ، خدمات درمانی بیمارانی که نیاز به بستری دائم در بیمارستان را ندارند را انجام خواهد داد.

ادامه داد:کلیه بیماران مراجعه کننده به این مرکز توسط پزشک متخصص ویزیت شده و خدمات درمانی آنان توسط کادر پرستاری مجرب انجام خواهد گرفت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام اظهار داشت :با راه اندازی این تخت های بستری موقت امیدواریم باری از روی دوش مدافعین سلامت و بخصوص بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام که بعنوان خط مقدم این مبارزه بوده برداشته شود.

سردارشاکرمی در پایان بیان داشت :علاوه بر این مرکز در شهرستان های مهران ، چرداول و آبدانان نیز با استفاده از توان سپاه و سایر نهادها بیش از ۱۰۰ تخت نقاهتگاهی آماده جهت بستری بیماران کرونایی تدارک! دیده شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0