تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
5

در سوگ بزرگمرد اخلاق و انسانیت یار دیرین امام؛حاج سید محمود دعایی

  • کد خبر : 2609
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
در سوگ بزرگمرد اخلاق و انسانیت یار دیرین امام؛حاج سید محمود دعایی
درسوگ بزرگ مردی که ۴۲ سال« موسسه اطلاعات» را فدای هيچ حزب و گروهی نکرد.


درسوگ بزرگ مردی اخلاق مدار، مخلص، مردمی یار دیرینه و راستین امام خمینی (ره)،مردم ايران بار ديگر سوگوار شدند.
حضرت حجةالاسلام و المسلمین جناب «حاج سید محمود دعایی» را همگان به درستی می شناسند، وی هیچگاه قلمش را فدای اشخاص یا گروه خاصی نکرد و «روزنامه اطلاعات» را درمسیر اصلی که همان «اطلاع رسانی درست» و به دور از تنش و « جریان سازی »بود،پیش برد.

درموسسه عظیم اطلاعات،ايشان دریک اتاق ۱۲ متری بدون دکوراسیون خاص؛ درعین حال ساده و دلنشین،پذیرای نمایندگان و خبرنگاران از اقصی نقاط ايران بود.
یک روز که درموسسه اطلاعات حضور پیداکردیم، ازدوستان موسسه سراغش را گرفتیم،گفتند: اگر چراغ اتاق حاج آقا روشن بود،حتما حضور دارند؛ ایشان به محض خروج ازاتاق کوچکش، لامپ اتاق را خاموش می کردند. مرحوم سيد محمود دعایی نماینده ولی فقیه در موسسه اطلاعات، برای رفت آمد از یک ماشین پيکان مدل پایین استفاده می کردند، بنده به عنوان نماینده وخبرنگار روزنامه اطلاعات بارها با این شخصیت بزرگوار ومردمی ملاقات داشته ام ؛آنچه در این دیدارها بیش از میزان آگاهی و آشنایی ایشان با معارف اسلامی و بزرگان حوزه و دانشگاه، مرا متاثر کرد، ساده‌زیستی او بود، ایشان زندگی بسیار ساده‌ای داشتند و تشریفاتی زندگی نمی‌کردند. در این دیدار همیشه از بیانات ارزشمندشان در زمینه کار در رسانه اطلاعات بهره مند شده ام.
این سید بزرگوار نمونه یک انسان کامل و بی آلایش بود،بارحلت وی،روزنامه اطلاعات و رسانه های کشوری دغدار و از وجود اين مرد مخلص خدا بی بهره ماندند.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2609

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0