تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
7

دستگاه جدید آنژیوگرافی وارد استان ایلام شد

  • کد خبر : 2297
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۰۳
دستگاه جدید آنژیوگرافی وارد استان ایلام شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ورود دستگاه‌ جدید آنژیوگرافی به استان جهت استقرار در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ دکتر محمد کریمیان با اعلام این خبر اظهار داشت:

طی رایزنی‌هایی که با مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام داشتیم، توافق به عمل آمد که به طور مشترک در خرید این دستگاه آنژیوگرافی، دانشگاه علوم پزشکی ایلام را یاری نمایند.

این دستگاه با مبلغ ۲۷ میلیارد ریال خریداری شده که سهم دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هرکدام مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

در حال حاضر فضای فیزیکی محل استقرار دستگاه آنژیوگرافی و فضاهای مربوط به ارائه خدمات به بیماران پس از انجام آنژیوگرافی، صد در صد آماده راه‌اندازی است.

در رابطه با بخش اتاق عمل قلب باز که با دستگاه آنژیوگرافی لازم و ملزوم یکدیگر می‌باشند، با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال تکمیل و راه‌اندازی است و فقط اقداماتی همچون انجام پوشش کفپوش و رنگ آمیزی آن باقی مانده است.

از مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و همه عزیزانی که در اختصاص و خرید دستگاه آنژیوگرافی، دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی را یاری نموده‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

لازم به ذکر است که قیمت واقعی این دستگاه آنژیوگرافی ۸۰۰ هزار یورو معادل حدود ۲۱۰ میلیارد ریال است که توسط هیات امنای ارزی وزارت بهداشت و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با قیمت ۲۷ میلیارد ریال خریداری شده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0