تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
4
‍ به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن؛

دیدار استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان

  • کد خبر : 2753
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
دیدار استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان
بهرام نیا استاندار ایلام، اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)، نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام و جمعی دیگر از مسئولان با حضور در منزل شهید والامقام مجید الماسی زاده، جانباز گرانقدر قطع نخاع علی عیسی نژاد و همچنین آزاده و جانباز سرافراز محمد رضا فرجی از مقام والای آنان تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با خانواده معظم شهید مجید الماسی زاده، ضمن تجلیل از ایثار و فداکاری آنها، بیان کرد: خانواده شهید الماسی زاده در بسیاری از صحنه ها یار و یاور انقلاب بوده اند و امشب این افتخار را داشتیم که به خدمت این خانواده عزیز رسیدیم.

وی همچنین در ادامه این دیدارها اظهار داشت: استاندار ایلام از زمان حضورشان در استان، همواره حامی جامعه معزز ایثارگری بوده اند و به صورت مستمر به دیدار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می رسند.

استاندار ایلام در دیدار با خانواده معظم شهید مجید الماسی زاده، اظهار داشت: مفتخر هستیم که امشب در این بیت نورانی شرفیاب شده ایم، چرا که هم شهید و هم جانباز تقدیم اسلام و انقلاب نموده است.

دکتر حسن بهرام نیا شهدا و خانواده معظم آنها را گنجینه‌هایی عظیم نامید و گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگ زرینی هستند که همواره در تاریخ ماندگار خواهند بود و امیدواریم دعای خیر آنها همواره چراغ راه همه ما باشد، چرا که قطعاً عاقبت بخیری ما، در سایه دعای خانواده های معظم شهدا است.

وی همچنین در ادامه این دیدارها با تاکید بر اینکه جانبازان در راه حفظ آرمان ‌و اعتقادات خود و در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و به درجه رفیع جانبازی نائل آمده اند، خاطر نشان ساخت: جانبازان مایه افتخار و مباهات ما هستند، از این رو باید همواره مورد تکریم همه آحاد جامعه قرار گیرند.

دکتر بهرام نیا همچنین ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با تاکید بر اینکه آزادگان با صبر و استقامت خود پیام مقاومت ملت بزرگ ایران را به جهان مخابره کردند، بیان کرد: آزادگان بهترین و شیرین ترین دوران عمر خود را در اسارت گذراندند و سخت ترین شکنجه ها را تحمل کردند.

استاندار ایلام در ادامه افزود: آزادگان، زندان‌های رژیم بعثی را به دانشگاه معرفت آزادگی و انسان سازی تبدیل کردند‌ و با تحمل شدیدترین شکنجه ها، الگویی عزتمندانه و فراموش نشدنی را از خود به یادگار گذاشتند که برای همیشه در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0