تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
2
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام:

رانندگان با تجهيزات ايمنی و زمستانی تردد كنند! 

  • کد خبر : 2912
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
رانندگان با تجهيزات ايمنی و زمستانی تردد كنند! 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به بارش باران در تمامی محورهای مواصلاتی استان به رانندگان در خصوص لغزندگی جاده ها هشدار داد.


به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛سرهنگ”  ابوالفضل کهزادی ” بیان داشت: براساس اعلام اداره هواشناسی از دیروز  تمامی محورهای مواصلاتی با بارش باران همراه است و به همین دلیل احتمال لغزنده بودن جاده ها و معابر وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمام محورهای استان باز بوده و عبور و مرور در آنها جریان دارد افزود: از رانندگان می خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند تا انشاء الله بدون هیچ گونه حادثه ای به مقصد های خود برسند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان  ایلام ضمن قدردانی از همکاری و همراهی رانندگان با ماموران پلیس راه تصریح کرد : به رانندگان توصیه می کنیم قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ اداره کل راهداری تماس گرفته و از وضعیت جوی راه ها مطلع شوند ضمن اینکه تمامی ماموران پلیس راه و پاسگاه های پلیس راه در جاده ها و محورهای اصلی و فرعی استان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می توانند به آنها مراجعه کنند.

  وی بیان کرد : از رانندگان می خواهیم خودرو خود را به تجهيزات ايمني و وسايل گرمايي و زنجير چرخ تجهيز نمايند و در صورت امکان از سفر هاي غير ضروري خوداري كنند.

سرهنگ ” کهزادی ” بیان کرد : رعايت فاصله طولي بيشتر با خودرو مقابل، رانندگي با سرعت مطمئنه، اطمينان از سالم بودن وسيله نقليه قبل از حركت و بخصوص اطمينان از سالم بودن سيستم روشنايي و برف‌پاك كن، از موارد بسيار مهم براي رانندگي در چنين شرايط جوي، محسوب مي‌شود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0