تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام:

رتبه نخست استان ایلام در زمینه کاریابی برای نیازمندان

  • کد خبر : 1664
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
رتبه نخست استان ایلام در زمینه کاریابی برای نیازمندان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 500 مددجوی نیازمند و مورد حمایت کمیته امداد در استان از طریق کاریابی در موسسات و کارخانجات این استان مشغول به کار شده اند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، قنبر موسی نژاد بیان کرد: با توجه به اینکه برنامه هدف گذاری شده کمیته امداد ایلام در زمینه اشتغال از طریق کاریابی حدود ۷۰۰ نفر است ، تاکنون بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز ۷۰ درصد این برنامه تحقق یافته است و این نهاد در تلاش است تا پایان نیمه نخست امسال همه تعهدات خود در زمینه کاریابی برای مددجویان را محقق کند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه استان ایلام در زمینه کاریابی برای نیازمندان از استانهای موفق کشور بوده و امسال بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مرکز از عملکرد استانها در سه ماهه نخست امسال استان ایلام توانست رتبه نخست کشور را در زمینه کاریابی به دست آورد.
موسی نژاد افزود: اشتغال این تعداد مددجو در سال جاری از طریق مشغول بکار نمودن آنها در کارخانجات، موسسات، شرکت ها و مراکز تولیدی،صنعتی و خدماتی صورت گرفته است.
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه ایجاد شغل برای نیازمندان یکی از زمینه های توانمندسازی آنان است ادامه داد:
در این زمینه کاریابی برای قشر نیازمند و مددجو از جمله برنامه های مهم امداد در حوزه اشتغال و کارآفرینی است.
موسی نژاد تصریح کرد: کمیته امداد استان ایلام خوشبختانه نه تنها در زمینه اشتغال و کارآفرینی در بین دیگر استانهای کشور جایگاه شایسته ای دارد بلکه در استان نیز در بین دیگر دستگاههای اجرایی در زمینه ایجاد اشتغال هرساله جایگاه نخست استان را کسب می کند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0