تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7
استاندار ایلام:

رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی همچنان راهگشاست

  • کد خبر : 1270
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی همچنان راهگشاست
استاندار در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا خواستار بهره گیری و استفاده از طرح همیاران سلامت و طرح شهید سلیمانی در همه شهرستانها شد و از فرمانداران خواست با نظارت وحساسیت بیشتر اجرای دستورالعمل ها و رعایت پروتکل ها را دنبال کنند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، محمد نوذری در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان اینکه پیش بینی نمی شد کرونا تا این زمان طول بکشد و ۱۵ ماه است که مارا درگیر خود نموده اظهار داشت: در مدیریت کرونا و روند خیزهای افزایشی و کاهشی در پیک های چهارگانه کرونا همواره دو مولفه اصلی دولت و ملت برهم اثرگذار بوده اند.

وی با بیان اینکه دولت به منزله همه ارکان حاکمیت، قوانین و مقررات، برنامه ریزی ها و اجرای دستورالعملها و ملت شامل مردم و همکاریها، شیوه تعامل با دوران گذار کرونا و مشکلاتی که بر روی دوش تک تک افراد جامعه بود، بر دو نقطه اشتراک در مواجهه با کرونا و مدیریت میدانی آن تاکید کرد و گفت: اول اینکه همچنان هیچ دارویی برای کرونا در دنیا وجود ندارد و دوم اینکه رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی تاکنون همواره راهگشا بوده و هست.
استاندار ایلام با اشاره به وضعیت شکننده و جهش های ویروس کرونا و اینکه هر لحظه ممکن است وارد پیک پنجم بشویم، گفت: رسانه ها کمک کنند با آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا، رعایت پروتکل‌ها، اجرای دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره در دستور کار قرار گیرد تا زمینه‌ای برای غلبه بر بیماری کرونا فراهم آید.
وی با بیان اینکه واکسیناسیون یک فرایند عمومی و ضرورت اساسی برای ایمن سازی جامعه است، از رسانه‌ها خواست با آگاه سازی زمینه انجام واکسیناسیون در گروه های مختلف را به وجود آورند.
محمد نوذری گفت: برگزاری مراسمات عزا و عروسی، حضور در پارک ها و بوستان های شهری و حضور در آرامستان ها همچنان با محدودیت مواجه اند و رعایت پروتکل ها و اجرای دستورالعمل ها ضروری است.
وی با تاکید بر اینکه همه ما در مقابل مشارکت مردم در انتخابات مسئولیم بیان کرد: نباید به بهانه مشارکت در انتخابات دستورالعملهای کرونایی نادیده و سلامت مردم به خطر بیفتد.
وی گفت: تجمعات انتخاباتی، تبلیغات تا برنامه زمانبندی انتخابات و حضور در محافل خانوادگی ممنوع است.
استاندار ایلام خواستار بهره گیری و استفاده از طرح همیاران سلامت و طرح شهید سلیمانی در همه شهرستانها شد و از فرمانداران خواست با نظارت وحساسیت بیشتر اجرای دستورالعملها و رعایت پروتکل ها را دنبال کنند و اجازه ندهند روند کاهشی کرونا موجب سهل انگاری و بی توجهی مردم به پروتکل ها شود.
وی در پایان تاکید کرد: در برگزاری امتحانات پایه های نهم و دوازدهم نظارت بیشتری انجام گیرد و فعالیت گروه‌های شغلی همچنان بر اساس قوانین و مقررات رنگبندی ها انجام می شود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0