تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

رفع تصرف بیش از ۷۲ هزارمتر مربع از اراضی ملی و دولتی استان در سال ۱۴۰۰​ ​

  • کد خبر : 2546
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
رفع تصرف بیش از ۷۲ هزارمتر مربع از اراضی ملی و دولتی استان در سال ۱۴۰۰​ ​
 مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در جلسه با بازرس کل استان ایلام که به منظور معارفه هیأت بازرسی این اداره کل تشکیل شد از رفع تصرف 72585 متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،​ مهندس بهادری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در رفع تصراف اراضی ملی و دولتی استان در سال گذشته اظهار داشت: یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی این اداره کل درطول سال ۱۴۰۰ ​ با​۱۰۷ ​ مورد رفع تصرف فوری ​ و ۳ مورد اجرای احکام قضایی در مجموع ۷۲۵۸۵ متر مربع از اراضی ملی و دولتی سطح استان به ارزش بالغ بر ۸۹ میلیارد تومان را از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.
وی خاطر نشان کرد در فروردین ماه سال جاری نیز یگان مذکور با ۱۸ مورد رفع تصرف فوری نزدیک به ۳۷۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی را از دست اشخاص سودجو خارج نمود که ارزش این میزان رفع تصرف بالغ بر شش میلیارد و هفتصد میلیون تومان برآورد شده است.
وی همراهی وهمدلی نیروی انتظامی و دستگاه قضا در رفع تصرف اراضی ملی و دولتی را قابل تقدیر دانست و ازهمکاری آنها در این زمینه قدردانی کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام شمار تماس ۱۶۵۶ شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی را یکی از راههای ارتباط مردم با این یگان جهت اطلاع رسانی هر گونه تعرض به زمینهای ملی و دولتی عنوان کرد و از پی گیری آنان در این خصوص قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0