تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
11
معاون بهداشتی دانشگاه و دبیر ستاد کرونا استان خبر داد؛

زنگ خطر کرونا در ادارات استان

  • کد خبر : 848
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱:۴۵
زنگ خطر کرونا در ادارات استان
دبیر ستاد کرونای استان با تاکید بر اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، گفت:تمامی ادارات و بانک ها حداکثر رعایت پروتکل های بهداشتی را از هفته آینده در دستور کار داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام؛ دکتر جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه و دبیر ستاد کرونا استان در گفتگوی اختصاصی با “طلوع ایلام” ضمن اشاره به ابتلای بیش از ۸۰۰۰ نفر از کارکنان ادارات استان ایلام به “ویروس کرونا” تاکنون، گفت: با توجه به سفر های نوروزی کارکنان ادارات به داخل و خارج استان و بازگشت آنان به محل کار و همچنین بالا بودن آمار ارباب رجوع در بعضی از این ادارات مانند :تامین اجتماعی،شهرداری،دارایی و نیز بانک ها؛از تمامی ادارات و بانک ها می خواهیم که حداکثر رعایت پروتکل های بهداشتی را از هفته آینده در دستور کار داشته باشند.

صادقی فر افزود: در کلیه ادارات نسبت به نصب تهویه مناسب،رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بین کارکنان و همچنین الزام پرسنل به استفاده از ماسک اقدام نمایند.

دبیر ستاد کرونا استان تاکید کرد: ادارات از ارائه خدمات به ارباب رجوعی که از ماسک استفاده نمی کند خودداری کنند. وی افزود: باید تدابیری اتخاذ شود که کسی که وارد یک سازمان می شود حتما از ماسک استفاده کند.

معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تاکید بر استفاده از تبلیغات محیطی و نصب بنر در ورودی ادارات اظهارداشت: جهت شناسایی افراد مبتلا به “کرونا” و همچنین جلوگیری از ورود این افراد به ادارات، اپلیکیشن “ماسک” باید در ورودی ادارات برقرار باشد.

صادقی فر خطاب به مدیران ادارات گفت:اگر همکاری علائم بیماری را دارد از حضور وی در اداره خودداری و جهت انجام تست به مراکز، راهنمایی شود و اگر تست وی مثبت بود در قرنطینه بماند.

وی افزود: همکاری که یکی از اعضای خانواده آنها نیز مبتلا است، این فرد هم پر خطر بوده و باید از حضور وی در اداره خودداری شود.

صادقی فر در مورد افراد پر خطر در ادارات خاطر نشان کرد: مادران باردار، افراد دیابتی ، فشار خونی و معلولین باید از قاعده و قانون “دورکاری” برای آنان استفاده شود.

معاون بهداشتی دانشگاه و دبیر ستاد کرونا استان در پایان گفت: دو هفته اول شروع کار ادارات بسیار سخت خواهد بود و باید مدیریت شود تا به سلامت ازآن عبور کنیم.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0