تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
12

زور دار وبی زور!

  • کد خبر : 3066
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
زور دار وبی زور!
دربحث پرونده مالیاتی نفت وگاز غرب کشور که مدتی است فضای خبری ورسانه ای استان را دربرگرفته وانتظارات بحقی را درمردم این استان بوجود آورده که این حق مسلّم مردمان این دیار هرچند دیر، احیا شود ومردمی که سالهاست رنج فقر ومحرومیت ناشی ازاین حق به زمین مانده رابه دوش کشیده اند وبسیاری ازمناطق محروم ونیازمند این استان را برای حداقل خدمات معطل نگاه داشته است.

دربحث پرونده مالیاتی نفت وگاز غرب کشور که مدتی است فضای خبری ورسانه ای استان را دربرگرفته وانتظارات بحقی را درمردم این استان بوجود آورده که این حق مسلّم مردمان این دیار هرچند دیر، احیا شود ومردمی که سالهاست رنج فقر ومحرومیت ناشی ازاین حق به زمین مانده رابه دوش کشیده اند وبسیاری ازمناطق محروم ونیازمند این استان را برای حداقل خدمات معطل نگاه داشته است وازداشتن نعمت های خدادادی وسهم غیرقابل باور دردریافت مالیات براین منابع راازاین استان مضایقه کرده واستان همجوار ما همچنان ازآن بهره مند شده بی آنکه به خوداجازه دهد که درجوارش هم هستند مردمانی که درسخت ترین شرایط زندگی می گذرانند، هم نیم نگاهی به آن داشته باشند که بقول معروف«ورده کورنان بخوه ،خدای خوت ویای بکه»راهم برای ما لحاظ نکرده اند!
واینک به برکت داشتن رسانه ها وطرح این مطالبه جدی وواقعی چندسالی است بعنوان خواسته اصلی مردم مطرح شده وتوسط مسئولین ونمایندگان هم برای بازگشت وآوردن این سرمایه برای استان تلاش های فراوانی انجام گرفته است!
حال قراراست این پرونده مهم تحت مدیریت وقضاوت جناب مخبر ومسئولین ونمایندگان دواستان به سرانجام برسد! ونکته مهم اینجاست که آیا دراین محکّ جناب مخبر  حق رابه حقدار خواهند داد یاباز همچنان شاهد مثل مشهور«زور دار وبی زور» دراین جریان حیاتی برای استان بوده وباشیم !

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=3066

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0