تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5
‍ در دیدار تعدادی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی با استاندار ایلام عنوان شد:

ساخت بیمارستان تخصصی بیماران سرطانی در استان

  • کد خبر : 2495
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
ساخت بیمارستان تخصصی بیماران سرطانی در استان
استاندر ایلام گفت:از الزامات توسعه استان فراهم کردن زیرساخت‌ های لازم و از جمله داشتن بیمارستانی مجهز با بخش‌های مختلف تخصصی درمانی برای خدمت رسانی به مردم است و در این راستا مساعدت لازم در خصوص ایجاد بیمارستان تخصصی بعمل خواهد آمد.


به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، روز چهارشنبه ۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ تعدادی از نمایندگان ادوار استان در مجلس شورای اسلامی با دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار که دکتر حیدر زادی، مهندس کریمی، مهندس محمدیان و مهندس یاری حضور داشتند ضمن تبریک سال نو و تاکید بر خرد جمعی در پیشبرد برنامه های توسعه ای استان گفت: برای حرکت بر ریل توسعه بهرمند شدن از نظر نخبگان و صاحب نظران استان یک ضرورت انکار ناپذیر است و در این راستا نگاه نمایندگان ادوار استان در مجلس شورای اسلامی می تواند یک ظرفیت بسیار مهم بشمار آید.

دکتر بهرام نیا در ادامه با استقبال از اعلام آمادگی دکتر حیدر زادی از نمایندگان ادوار استان برای ساخت بیمارستان تخصصی در استان گفت: از الزامات توسعه استان فراهم کردن زیرساخت‌ های لازم و از جمله داشتن بیمارستانی مجهز با بخش‌های مختلف تخصصی درمانی برای خدمت رسانی به مردم است و در این راستا مساعدت لازم در خصوص ایجاد بیمارستان تخصصی بعمل خواهد آمد.

بر اساس این گزارش نمایندگان ادوار استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با نماینده عالی دولت در استان نقطه نظرات خود در امر توسعه استان را مطرح کردند و در پایان دکتر حیدر زادی خواستار مساعدت لازم برای سرمایه‌گذاری در ایجاد بیمارستان تخصصی بیماران سرطانی شد که با استقبال دکتر بهرام نیا استاندار ایلام مواجه شد و دستورات لازم در این باره نیز صادر گردید.

گفتنی است با احداث این بیمارستان که بیماران سرطانی در بخش‌های مختلف و نیز جراحی لاپراسکوپی را پوشش می دهد، ایلام به عنوان یک مرکز مهم در درمان بیماران غرب کشور و حتی بیماران خارجی مبدل می شود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2495

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0