تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
9
استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور عنوان کرد:

ضرورت ایجاد دفاتر تسهیل گری در تمام شهرستانهای استان/لزوم تصویب قوانین حمایتی برای مناطق آسیب‌پذیر

  • کد خبر : 1289
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
ضرورت ایجاد دفاتر تسهیل گری در تمام شهرستانهای استان/لزوم تصویب قوانین حمایتی برای مناطق آسیب‌پذیر
استاندار ایلام به دیدار معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور رفت و ضمن ارائه گزارشی از اوضاع اجتماعی، خواسته ها و مطالبات استان را در این حوزه مطرح و پیگیری نمود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام، دکتر محمد نوذری در ادامه پیگیری های خود بعد از دیدار با معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به دیدار دکتر رستم وندی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور رفت و ضمن ارائه گزارشی از اوضاع اجتماعی، خواسته ها و مطالبات استان را در این حوزه مطرح و پیگیری نمود.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم دفاتر تسهیل گری در کاهش آسیب های اجتماعی خواستار این رویکرد مثبت در تمام شهرستانهای استان شد و گفت: در حال حاضر دو دفتر تسهیل گری در شهر ایلام وجود دارد که لازم است که به پنج دفتر ارتقا یابد و همچنین بر هر شهرستان هم نیازمند یک دفتر هستیم.

وی افزود: می توان با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع در حوزه آسیب‌های اجتماعی تاب آوری را در جامعه بالا برد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی بالا در استان خواستار نگاه ویژه سازمان امور اجتماعی در این زمینه شد و گفت: در اینجا این سازمان می تواند با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارئه طرح ها و لوایح مناسب در جهت تصویب قوانین حمایتی برای مناطق آسیب‌پذیر کشور از جمله استان ایلام اقدام نماید.

وی در ادامه ضمن در خواست اختصاص اعتبار ویژه در حوزه اجتماعی و مناطق حاشیه ای شهر های استان گفت: هر چقدر بتوانیم آسیب ها و معضلات اجتماعی در یک منطقه را مدیریت و درمان کنیم راه توسعه و پیشرفت را در آن منطقه هموار تر ساخته ایم.

در پایان این نشست معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور نسبت به خواسته ها و مطالبات استاندار ایلام دستورات مقتضی صادر نمود.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0