تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7
مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام:

عقد قرارداد غیر حضوری با مطب پزشکان متقاضی همکاری با سازمان بیمه سلامت

  • کد خبر : 1673
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۷:۵۸
عقد قرارداد غیر حضوری با مطب پزشکان متقاضی همکاری با سازمان بیمه سلامت
دکتر رحیمی:در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت و اجرای طرح ملی نسخه الکترونیک، پزشکان متقاضی همکاری با سازمان،اعم از پزشکان عمومی،متخصص و فوق تخصص دارای مطب فعال با مراجعه به سامانه نسخه الکترونیک نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام،دکتر رحیمی مدیر کل بیمه سلامت ایلام بیان نمود:در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت و اجرای طرح ملی نسخه الکترونیک ،به منظور تسهیل انعقاد قرارداد بامطب پزشکان متقاضی همکاری با سازمان،اعم از پزشکان عمومی،متخصص و فوق تخصص دارای مطب فعال در سطح استان می توانند با مراجعه ب سامانه نسخه الکترونیک به نشانی اینترنتی eservices.ihio.gov.ir/pcs نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی اشاره نمود :به منظور عدم نیاز به مراجعه پزشکان و جهت هماهنگی لازم و ثبت قرارداد و ایجاد دسترسی های لازم،کارکنان اداره نظارت اداره کل بیمه سلامت استان ایلام با شماره تلفن ۰۸۴-۳۲۲۳۳۰۷۱ آماده پاسخگویی می باشند.
دکتررحیمی گفت:با توجه به تکالیف قانونی و اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی و کاهش حذف کاربرد دفترچه،عقد قرارداد همکاری پزشکان متقاصی انجام خواهد شد و صرفاً مشروط ب مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی خواهد بود.
وی افزود:پزشکان شاغل در بیمارستانها و درمانگاهها که فاقد مطب بوده و امکان قرارداد مستقل با این اداره کل را ندارند،می توانند با دسترسی که برای آنان بعنوان همکاربیمارستان یا درمانگاه ایجاد شده است،نسبت به تجویز الکترونیک دارو و خدمات اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0