تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
11
‍ ‌معاون استاندار ایلام:

فرمانداران، بخشداران و روسای کمیته ها روزانه عملکرد خود را به قرارگاه گزارش دهند

  • کد خبر : 1091
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
فرمانداران، بخشداران و  روسای کمیته ها روزانه عملکرد خود را به قرارگاه گزارش دهند
معاون استاندار ایلام گفت: فرمانداران، بخشداران و روسای کمیته ها روزانه عملکرد خود را به قرارگاه گزارش دهند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام ، معروف بسطامی روز یکشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: کلیه دستگاه ها و کسانی که پروتکل ها و شیوه نامه بهداشتی را نقض می کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
وی افزود: با توجه به روند افزایشی کرونا در استان حفظ سلامت مردم اولویت نخست مسئولان است و با کسانی که ساده انگارانه پروتکل ها را نقض می کنند برخورد می شود.
معاونسیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر همکاری مردم در رعایت شیوه نامه ها و کنترل بیماری تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی محدودیت های کرونایی را با جدیت تا قطع زنجیره ویروس پیگیری نمایند.
معروف بسطامی با اشاره به حضور صددرصدی کارکنان بانکها با رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ابراز داشت: کلیه بانک های استان موظفند چرخه خدمات دهی را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ارایه نمایند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر بازرسی دوره ای از بانکها گفت: ایجاد فضا سازی، نصب هواکش و تهویه مطلوب در محیط بانک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بعنوان یک الزام باید انجام شود.
وی با بیان اینکه سلامت مردم در حال حاضر مهم ترین اولویت ستاد استانی کرونا است، گفت: با وجود مشکلات معیشتی و تنگناهای اقتصادی ناچار هستیم در بحث تعطیلی گروههای شغلی و رعایت پروتکل ها براساس تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا عمل کنیم.
معاون سیاسی استاندار گفت: کلیه فرمانداران و بخشداران باید بصورت روزانه عملکرد خود را در خصوص ممانعت از برگزاری مراسمات به قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان ارائه دهند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0