تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
12
استاندار ایلام در دیدار با مدیر عامل و معاونین جمعیت هلال:

لباس هلال احمر مقدس است و در حوادث این لباس مقدس تر می شود

  • کد خبر : 1221
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۴۸
لباس هلال احمر مقدس است و در حوادث این لباس مقدس تر می شود
استاندار:لباس هلال احمر مقدس است و در حوداث این لباس مقدس تر می شود چون نیروهای این جمعیت بعنوان ناجی همواره موجب آرامش و ایجاد امیدواری در حادثه دیدگان می شوند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام ،محمد نوذری در دیدار با مدیر عامل و معاونین جمعیت هلال احمر با تبریک روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر با اشاره به خدمات ارزنده امدادی و نجات بخش و فعالیت های اجتماعی وفرهنگی این جمعیت اظهار داشت: هلال احمر یک نهاد بین المللی است که فعاليت هاي انسان دوستانه و خدمات داوطلبانه آن حد و مرزي را نمي شناسد.
وی افزود: لباس هلال احمر مقدس است و در حوداث این لباس مقدس تر می شود چون نیروهای این جمعیت بعنوان ناجی همواره موجب آرامش و ایجاد امیدواری در حادثه دیدگان می شوند.
محمد نوذری عملکرد هلال احمر در استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در ایام اربعین و تردد میلیونی زوار در مرز مهران بخش عظیمی از کار در اختیار هلال احمر بود، در سیل ۹۸ هم عملکردی موفق ارایه نمود که بسیار دلگرم کننده بود، در زلزله ها، آتش سوزی‌ها و خشکسالی ها هلال احمر همواره منشا خدمات موثری بوده است.
مدیرعامل هلال احمر استان نیز در این دیدار، گزارش کاملی از فعالیت ها و خدمات جمعیت هلال احمر استان در طول سال ۹۹ ارائه نمود.
علی اصغر علی اکبری در این گزارش گفت: تعداد ۱۴پایگاه امداد ونجات با تعداد ۲۷۸حادثه امداد و جاده ای و کوهستان، یک پایگاه امداد هوایی با ۲۴ پرواز، ۱ داروخانه ویژه بیماران دیابتی و توزیع انسولین در استان فعال است.
وی با اشاره به اینکه ۳۱۵۳ نفر اموزش و ۵۵ خانه هلال در روستاها راه اندازی شده است گفت: در هلال احمر ۱۳ هزار ۶۱۱ عضو جوانان، داوطلبان و نجاتگران مشغول فعالیت هستند.
مدیر عامل هلال احمر اظهار کرد: توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان و جمع آوری کمک های خیرین، فعالیت های حوزه درمان و توانبخشی وهمچنین فعالیت های فرهنگی و آموزشی از دیگرفعالیت های هلال احمر برای جامعه هدف بوده است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0