تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
14

مدیر کل بهزیستی ایلام از عموم مردم برای مشارکت در اجرای پویش ضیافت همدلی به مناسب ماه مبارک رمضان دعوت کرد

  • کد خبر : 1008
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
مدیر کل بهزیستی ایلام از عموم مردم برای مشارکت در اجرای پویش ضیافت همدلی به مناسب ماه مبارک رمضان دعوت کرد
مدیر کل بهزیستی ایلام از عموم مردم برای مشارکت در اجرای پویش ضیافت همدلی به مناسب ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری طبوع ایلام؛زهرا همتی با اعلام این خبر افزود: این پویش با هدف کمک به مددجویان زیر پوشش با محوریت همدلی مردم، موسسات خیریه و سازمان بهزیستی برای خدمت رسانی با رعایت کرامت انسانی تا پایان ماه مبارک رمضان در این استان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: این پویش با هدف پرداخت کمک هزینه معیشتی، تهیه و توزیع اقلام و بسته های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تامین اقلام جهیزیه و سایر موارد برای کمک به مددجویان زیر پوشش از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در این زمینه با موسسه های خیریه فعال استان هماهنگی لازم صورت گرفته تا برای جذب کمک از افراد خیر و نیکوکار در اجرای این پویش رایزنی لازم را انجام دهند.

مدیر کل بهزیستی ایلام یادآور شد: افراد خیر می توانند کمک های نقدی خود را برای مشارکت در این پویش به شماره کارت ۳۶۷۰۹۴۰۵۹۵۷۰_۶۳۶۷ و یا شماره شبا ۷۲۰۱۰۰۰۰۴۱۶۷۰۳۴۵۴۱۷۵۰۸۳۲ IR به نام حساب مشارکت های مردمی بهزیستی واریز کنند.

به گفته وی، همچنین کلیه موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی و همچنین ادارات بهزیستی شهرستانهای سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمکهای غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار در اجرای این پویش هستند.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=1008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0