تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:

مرز رسانه های رسمی از رسانه نماها باید مشخص شود

  • کد خبر : 2168
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
مرز رسانه های رسمی از رسانه نماها باید مشخص شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام جداسازی مرز رسانه های رسمی و دارای مجوز از صف رسانه نماهای بدون مجوز که به تخریب شخصیت افراد می پردازند، خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ایلام به نقل از ایرنا؛ عمران خودآموز در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: باید با افرادیکه نه رسانه دارند و نه مجوز انتشار خبر، برخورد شود.

وی، با اشاره به نقد غیرمنصفانه برخی ها کانال های فضای مجازی افزود: به خاطر دفاع از حریم و حیثیت رسانه ها هم که شده، باید دستگاه قضا با این موارد برخورد کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام به فعالیت رسانه ها در طول مدت ۲ سال گذشته پس از شیوع کرونا اشاره کرد و یادآور شد: همه رسانه های رسمی استان و خبرنگاران برای اطلاع رسانی پای کار و ید واحده بوده و نباید در حقشان اجحاف شود.

جریان مرموزی برای ترور شخصیت سیاسی افراد ایجاد شده است

رییس خانه مطبوعات ایلام نیز در این نشست گفت: جریان مرموزی برای ترور شخصیت سیاسی افراد ایجاد شده و در پوشش رسانه قصد تخریب آنان را دارد.

سجاد صیدی اظهار داشت: جنگ، جنگ بازی های سیاسی است که افرادی در پشت رسانه خود را پنهان کرده اند و از دستگاه قضا می خواهیم این خط و جریان را پیدا کنند تا حقیقت آشکار شود.

وی تاکید کرد: رسانه های ایلام بار اصلی تاباندن نور حقیقت را در جامعه در نبود احزاب سیاسی قوی بر دوش کشیده اند و نباید زحمات آنها نادیده گرفته شود.

جانشین دادستان ایلام نیز در این نشست، در خصوص نقدهای غیرمنصفانه گفت: اظهاراتی که در فضای مجازی توسط افرادیکه خود را به اصطلاح خبرنگار می دانند ولی خبرنگار واقعی نیستند مطرح می کنند، یک خطای غیرقابل اغماض است.

غلام حسینی اضافه کرد: شاید بعضی ها با زبان عوام فریبانه خود سخن بگویند، اما دستگاه قضایی از زبان قانون و رعایت شان و شخصیت افراد ورود می کند.

وی افزود: کسی منکر زحمات اصحاب رسانه نیست و از اطلاع رسانی که در بحث قرارگاه کرونا داشتند و هم قدم و همسو در تمام جلسات تلاش شبانه روزی کردند، قدردانی می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، برخی افراد در پوشش رسانه با انتشار اخبار کذب مبنی بر نبود قرارگاه کرونا در ایلام سعی در زیر سوال بردن فعالیت و عملکرد مسئولان استان را دارند، در صورتی که قرارگاه کرونا هر هفته پس از نشست ستاد استانی کرونا برگزار و پیگیر اجرای مصوبات ستاد است.

لینک کوتاه : https://tolouilam.ir/?p=2168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0